مرحله استانی پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به میزبانی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ 19 August 2023

به گزارش تابناک کرمان و به نقل از خبرگزاری فارس، رضا رنجبرکریمی پیش از ظهر امروز در نشست خبری مرحله استانی پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با اشاره به اینکه امیدواریم آثار و خیرات این رویداد بزرگ نصیب جوانان و جامعه شود اظهار داشت: کار رسانه‌ای که حضرت زینب (س) انجام داد، موجب شد فلسفه قیام حسینی گسترس پیدا کند و تا امروز به دست ما برسد.

رئیس دانشگاه ولیعصر (عج) بیان داشت: در عصری در جنگ شناختی قرار داریم و دشمن تلاش می‌کند با نشر اخبار‌های ضد و نقیض شناخت انسان‌ها را تغییر دهد و آن‌ها را دچار شک و تردید کند، وظیفه ما است که هوشیارانه ورود پیدا کنیم.

وی در ادامه به این رویداد پرداخت و تصریح کرد: تیم‌های شرکت‌کننده خیلی خوبی از جامعه دانشگاهی در این رویداد شرکت می‌کنند و دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان افتخار می‌کند برای چندمین بار میزبان این کار ارزشمند است.

رنجبرکریمی خاطرنشان کرد: این دانشگاه و مبادی خلاق دانشگاه از ایده‌های برتر این رویداد استقبال می‌کنند و آن‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهند.

سرهنگ باقری مسؤول فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این نشست اظهار کرد: با خصوصیاتی که این رویداد دارد برجستگان تولید محتوا در جامعه مشخص و موجب کشف استعداد‌ها و توانمندی‌ها می‌شوند.

وی عنوان کرد: در رویداد امسال ۳۰ تیم در رشته‌های مختلف ثبت‌نام کرده‌اند و این رویداد در روز‌های یکم تا سوم شهریورماه به میزبانی دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان برگزار می‌شود

مسلم علیمهدی مدیر روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان هم در ادامه بیان داشت: زبان مخاطب آن چیزی را درک می‌کند که زبان فضای مجازی است و جایی که بحث مخاطب است رسالت پیام‌رسانی خودمان را باید انجام دهیم.

وی افزود: جایی که احساس می‌کنید مخاطب زبان ما را متوجه نمی‌شود باید استراتژی را طوری انتخاب کنیم که مخاطب زبان ما را بفهمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار