سی و هفتمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور به‌صورت حضوری و مجازی به مدت سه روز و با حضور مدیرکل، معاونین و مدیران آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان خراسان رضوی آغاز شد.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴ 17 August 2023

به گزارش تابناک رضوی، سی و هفتمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور به‌صورت حضوری و مجازی به مدت سه روز آغاز شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به همراه معاونین و رؤسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی استان در مشهد گرد هم آمدند تا به‌صورت مجازی در سی و هفتمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور حضور داشته باشند.

علاوه بر ۷۳۰ رئیس آموزش و پرورش مناطق کشور، مدیران آموزش و پرورش استان‌ها، مدیران سازمان نوسازی مدارس، رؤسای دانشگاه‌های فرهنگیان کشور، مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رؤسای ادارات عشایری ۱۲ استان، رؤسای سازمان آموزش و پرورش استثنایی و مشاور امور زنان سراسر کشور در این اجلاس حضور داشتند.

حضور معاون اول رئیس‌جمهور و پرداختن به ۱۰ مسئله مهم آموزش و پرورش و افزایش بهره‌وری درون سیستمی از جمله برنامه‌های این نشست سه‌روزه عنوان شده است.

سند تحول، ارتقاء جایگاه معلم، آغاز سال تحصیلی، تقویت مدارس دولتی، ساماندهي نیروی انسانی، مدیریت آسیب های اجتماعي و برنامه فراگیرپرورشی و فرهنگي مدارس، نقش ها و ماموریت های جدید مدارس، تقویت نظارت بر مدارس غیر دولتی وپوشش تحصیلی و فرصت های یادگیری عادلانه از موضوعاتی بود که در اولین روز از این اجلاس مورد بحث وتبادل نظر قرار گرفت.

گفتنی است، توانمندسازی مدیران آموزش و پرورش و تبادل تجارب از دیگر اهداف سی و هفتمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش و پرورش کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار