قطعا حضور روشنفکر در آغازین لحظات ثبت نام انتخابات, پیامی روشن و واضح برای همه کاندیدا در ماراتن ۱۴۰۲ است .
کد خبر: ۱۱۲۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ 14 August 2023

 

یادداشت مخاطب تابناک-تختی نماد شکوه و مردانگی است، نشان  ایثار و جوانمردیست ، الگویی در شجاعت و شرافت ، حامی مظلومان بود و سرمایه ای برای وطن از وطن پرستی وطن دوستی ، نامی است به بلندای تاریخ برای نامداران ایران زمین و جوانمردی به درازای تاریخ سرزمین کهن ایران 

پیام مهدی روشنفکر اینگونه بود که در میدان رقابت تختی گونه عمل کنیم ، اخلاق‌مداری را سرلوحه  ی گفتار و مردانگی را در عمل نشان دهیم.

نگذاریم بویراحمد واحد از پس تخریب ها تضعیف گردد.

از دشنام و دشمنی دوری و دوستی و برادری را ترویج دهیم.

رقابت را با رفاقت پیش ببریم و دوستدار ایلات وطوایف با عشق و مهربانی باشیم.

اجازه ندهیم گلایه ها به کنایه ها و کنایه ها به کینه ها مبدل گردد ، نگاهمان به *رقیب از سر دشمنی* نباشد و *اندیشه مان اسیر تخریب ها* نشود ، به *خاک بویراحمد با مهر بوسه* زنیم و *دست رنج کشیده مردمانش را با عطوفت به آغوش فشاریم.

مهدی روشنفکر با تمام دردها و رنج ها از پس همه ی سختی ها و مشکلات پای تمام مسائل و مصائب با پاک دستی ، شجاعت و شرافت از حقوق این مردم با دل و جان دفاع نمود و نشان داد برای خدمت به مردمش ، نه جغرافیا می شناسد و نه شخص دیگری* و آنچه در نگاه او مهم است.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سجاد
|
Germany
|
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
بخدا ایندفه نمیزارم کسی قلم روی کاغذ بزاره براش چون هیچ کاری برای شهر نکرد من خودم هم طایفه ایش هستم و نه خودم نه خانوادمو بهشون اجازه نمیدم....باید ی ادم بالیاقت ک ب فکر شهر باشه نه شخص بیاد سرکار ی نماینده مثل اقای تاجگردون یا سعیدی چابهار یا نماینده شریف مرودشت اونا بفکر مردمن ...ولی نمایندگان استان ما اصلا سواد ندارن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار