فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی گفت: ۲۸۳ راس دام قاچاق به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال توسط مرزبانان هنگ مرزی ارومیه کشف شد.
کد خبر: ۱۱۲۰۱۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵ 13 August 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی،  سردار محمد احمدی روز یکشنبه افزود: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه با اشراف اطلاعاتی مبنی بر اینکه تعدادی افراد سودجو و قاچاقچی قصد خارج کردن احشام از مرز به خاک کشور همسایه را دارند، پیگیری سریع موضوع در دستور کار اطلاعاتی خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: مرزبانان بلافاصله به محل موردنظر اعزام و در اجرای طرح انسداد نوار مرز با اجرای گشت و کمین های هدفمند و موثر با تعدادی قاچاقچی برخورد کرده و توانستند در عملیاتی آنان را زمین‌گیر و ۲۸۳ راس دام از نوع گوسفند را به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال مهار و کشف کنند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند، گفت: مبارزه بی امان با ورود و خروج قاچاق و دیگر اقلام غیرمجاز به عنوان یکی از اولویت‌ها، برنامه‌ها و اهداف در دستور کار مرزبانان قرار گرفته و با اشراف اطلاعاتی بر نقاط مرزی عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمان تنگ و این روند تا پاک‌سازی مرز از لوث افراد سودجو ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار