مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: ۱۳۹ پروژه آموزشی با ۵۲۳ کلاس درس همزمان با سراسر کشور در مهرماه سال جاری در این استان به بهره برداری می‌رسند.
کد خبر: ۱۱۲۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱ 13 August 2023

محمد سعیدی پور پیش از ظهر امروز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان خوزستان که با هدف بررسی وضعیت مدارس و پروژه‌های تحویلی مهرماه سال‌جاری برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۷۰ پروژه با یک هزار و ۷۸۸ کلاس درس در استان فعال است که پیش بینی می‌شود ۱۳۹ مدرسه با ۵۲۳ کلاس درس همزمان با سراسر کشور در مهرماه امسال با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شوند.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان بیان کرد: سال گذشته نیز ۶۱۴ کلاس درس در استان تحویل آموزش و پرورش شده که امید است تا پایان امسال به عدد ۹۰۰ کلاس درس تحویلی برسیم که رشد حدود ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: علاوه بر این در راستای بهسازی و شاداب سازی مدارس در قالب طرح شهید «عجمیان» و در مرحله دوم ۴۸۰ کلاس درس در قالب ۸۱ مدرسه با همت گروه‌های مردمی و جهادی بسیجیان و هنرجویان هنرستان‌ها انجام خواهد شد.

سعیدی پور گفت: با توجه به وجود صنایع و شرکت‌های مختلف در خوزستان نیازمند ایجاد یک مجمع حقوقی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برای ساخت و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در خوزستان هستیم که این امر می‌تواند تحولی را در مدرسه سازی استان ایجاد کند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار