فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: ۱۱ باند مواد مخدر و ۳۱۹ میلیارد تومان انواع کالاز قاچاق در شهرستان‌های غرب استان تهران منهدم و کشف شده است.
کد خبر: ۱۱۱۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱ 12 August 2023

به گزارش تابناک تهران، سردار کیومرث عزیزی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با تأکید بر لزوم افزایش دسترسی مردم به پلیس اظهار داشت: مأمورین پلیس باید حضور فیزیکی حداکثری در جامعه و بین مردم داشته باشند.

وی به رشد ۸ درصدی پاسخگوی با سامانه ۱۱۰ نسبت به چهار ماهه سال گذشته اشاره کرد و افزود: ۳۷۱ از تماس با ۱۱۰ منجر به عملیات پلیسی شده که رشد ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به تماس ۷ هزار شهروند با سامانه ۱۹۷ گفت: ۱۴ هزار و ۶۹ مورد تصادف در غرب استان ثبت و تصادفات فوتی ۹۲ مورد بوده که کاهش ۳۶ درصدی را نشان می‌دهد.

سردار عزیزی به رشد دستگیری ۵۷ درصدی اراذل و اوباش در چهار ماه گذشته اشاره کرد و گفت: بیش از ۴ تن انواع مواد مخدر در شهرستان‌های غرب استان تهران کشف شده که رشد ۵۸ درصدی کشف مواد مخدر را نشان می‌دهد و در همین رابطه ۵۹۸۹ نفر قاچاقچی مواد دستگیر شده‌اند.

وی به جمع‌آوری ۳۸۳۴ معتاد متجاهر در شهرستان‌های غرب استان تهران اشاره و تصریح کرد: در رابطه با جمع آوری معتادین متجاهر ۱۵ درصدی کاهش داریم که سازمان‌ها آمادگی پذیرش را ندارند که از مهمترین دغدغه مردم است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه ۱۱ باند مواد مخدر در چهارماه گذشته متلاشی شده است ابراز داشت: بیش از ۳۶ هزار سرقت در غرب استان رخ داده که ۶۱ درصد کشفیات سرقت و دستگیری ۹ هزار ۲۴۹ سارق در این رابطه ثبت شده که تلاش پلیس را نشان در این حوزه نشان می‌دهد.

عزیزی به ثبت یک هزار و ۱۲۸ پرونده جرایم سایبری اشاره کرد و گفت: ۴۷ درصد کشفیات جرایم سایبری در سال‌جاری رشد داشته که منجر به دستگیری ۱۳۳ نفر در این حوزه شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: ۳۱۹ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق در چهارماه گذشته کشف شده است که رشد ۶۷ درصدی را نشان می‌دهد که منجر به تشکیل ۳۴۴ پرونده و دستگیری ۴۰۹ متهم شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران به صدور پلاک ۳۱ هزار وسائط نقلیه اشاره کرد و افزود: بیش از ۷۸ هزار گواهینامه در غرب استان تهران صادر شده است.

سردار عزیزی در پایان خاطرنشان کرد: ۳۵ هزار و ۲۵۰ مورد بازدید توسط پلیس از اصناف انجام و ۸۵۲۰ مورد اخطار پلمب به صنوف ارائه و ۲۵۶۰ صنف متخلف پلمب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار