رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی گفت: در ۴ ماهه نخست سال‌جاری ۵۱۵ میلیون تومان وام از جانب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به صورت قرض‌الحسنه در اختیار مددجویان و نیازمندان شهرستان سوادکوه شمالی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۱۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ 08 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، محمد حسن مرادی گفت: در ۴ ماهه نخست سال‌جاری ۵۱۵ میلیون تومان وام از جانب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به صورت قرض‌الحسنه در اختیار مددجویان و نیازمندان شهرستان سوادکوه شمالی قرار گرفت.

 

پرداخت ۵۱۵ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به مددجویان سوادکوه شمالی در ۴ ماهه نخست سال‌جاری  

وی با تاکید بر اینکه، کلیه خدمات ارائه شده در این صندوق تحت نظارت و اشراف کمیته امداد است افزود: اولویت اصلی در این صندوق افزایش خدمت رسانی به مددجویان و نیازمندان است.

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی در ادامه گفت: تسهیلات قرض‌الحسنه یاد شده در قالب وام کارگشایی، مسکن، اشتغال و خودکفایی پرداخت شده است.

مرادی در رابطه با اعطای وام به مددجویان این نهاد حمایتی بیان داشت: توانمند سازی مددجویان در حوزه‌های مختلف یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) محسوب شده و در این راستا نیز سعی شده با ارائه وام، شرایط برای این توانمندسازی فراهم شود.

وی در پایان یادآور شد: در سوادکوه شمالی ۲۱۹۸ نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار