فرمانده انتظامی ری از اجرای طرح بازدید از سفره‌خانه‌های سنتی و قهوه‌خانه‌های شهرستان ری خبر داد و گفت: در این طرح ۱۳ سفره‌خانه و قهوه‌خانه‌ غیرمجاز که متصدیان آن‌ها پایبند به قوانین و مقررات صنفی نبود پلمب شدند.
کد خبر: ۱۱۱۸۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶ 05 August 2023

۱۳ قهوه‌خانه و سفره‌خانه در ری پلمب شد

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ محمد قاسم طرهانی عصر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح تشدید، کنترل و نظارت بر قهوه خانه‌ها در حوزه استحفاظی شهرستان ری خبر داد و اظهار داشت: صیانت از امنیت عمومی به منظور برخورد با ناهنجاری‌های صنفی، پاکسازی صنوف آلوده و حساس و محل تجمع اراذل و اوباش، شناسایی اصناف متخلف و آسیب پذیر، پاسخگویی به مطالبات مردمی، سالم سازی فضای فعالیت‌های صنفی و ... از اهداف این طرح است.

وی افزود: در اجرای این طرح برخورد با متخلفان و هنجارشکنان و افزایش احساس امنیت فردی و اجتماعی نیز در رأس امور قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انجام ۴۵ مورد بازدید به صورت محسوس و غیرمحسوس در این طرح، از پلمب ۱۳ واحد صنفی خبر داد و افزود: متصدیان این واحد‌های صنفی پایبند به قوانین و مقررات صنفی نبوده و فعالیت غیرقانونی داشتند که از فعالیت صنفی آنان جلوگیری شد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به ابلاغ ۲۰ مورد تذکر، صدور ۱۲ برگ اخطار پلمب در این طرح و تداوم و تشدید این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس ری از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار