کد خبر: ۱۱۱۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۶ 30 July 2023

‍ به گزارش تابناک مازندران ، امام جمعه فریدونکنار در گفت و گویی اظهار داشت:
بعد از مقاوم سازی پل کمر بندی، از مدیران و مسئولان دیگر هیچ عذری نمی پذیریم.

بر اساس این گزارش ، حجت الاسلام حسن تقی پور در سخنان روز جمعه خود با اشاره به مشکلات شالیکوبی‌داران منطقه گفت:

از مسئولان برق استان و فرماندار شهرستان می‌خواهیم که پیگیری جدی تری داشته باشند تا قطعی برق کارخانه‌های شالیکوبی زیاد نگردد و با توجه به برداشت شلتوک با کمباین سرتاشی، با مدیریت بهتری به حل مشکل شالیکاران بپردازند تا با خسارت در برداشت محصول‌خود رو به رو نشوند.

دکتر تقی پور در ادامه به موضوع پل کنار گذر شهر اشاره کرد و بیان داشت برای مقاوم‌سازی پل کمربندی فریدونکنار باید دقت بیشتر لحاظ شود، از مدیرکل راه و شهرسازی و فرماندار شهرستان هم می‌خواهیم به مقاوم‌سازی پل کمربندی سرعت و دقت بیشتری بخشند تا دستاویز و مایه آبروریزی بیشتر نشود.

تقی‌پور افزود: از همشهریان هم تقاضا دارم به موضوع فنی پل و ریزش آن بیشتر توجه کنند و همچنین رسانه‌ها نیز باید همکاری لازم را برای انتشار اخبار صحیح داشته باشند.

خطیب جمعه شهر بندری فریدونکنار با بیان اینکه از مدیران و مسئولان پس از مقاوم‌سازی اگر اتفاقی رخ دهد دیگر هیچ عذری پذیرفته نیست تصریج کرد: از دستگاه قضایی به ویژه رئیس کل دادگستری مازندران می‌خواهیم مقصران در نقص فنی یا مشکلات امروز پل کمربندی فریدونکنار حتی اگر افرادی طی ۲۰ سال گذشته سهل‌انگاری یا ترک فعل داشتند به مردم این خطه معرفی کنند تا برخورد جدی و قانونی با آن‌ها صورت گیرد چراکه این افراد مایه آبروریزی نظام اسلامی ما شدند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار