برای نخستین بار در مازندران؛
در حاشیه مراسم عزاداری روز عاشورا با همت و تلاش پرسنل پرتلاش پست استان مازندران، پایگاه سرویس پست یافته برای ارائه خدمت به عزاداران عاشورای حسینی جهت عودت اشیا و مدارک مفقودی پیدا شده به صاحبانشان در میدان طالقانی قائمشهر برقرار گردید.
کد خبر: ۱۱۱۷۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵ 28 July 2023

به گزارش تابناک مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، در حاشیه مراسم عزاداری روز عاشورا با همت و تلاش پرسنل پرتلاش پست استان مازندران، پایگاه سرویس پست یافته برای ارائه خدمت به عزاداران عاشورای حسینی جهت عودت اشیا و مدارک مفقودی پیدا شده به صاحبانشان در میدان طالقانی قائمشهر برقرار گردید.

 

استقرار پایگاه سرویس پست یافته در قائمشهر  

پیشتر اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از ارائه خدمات مستقیم نیروهای خدوم پست مستقر در تعدادی از شهرهای استان مازندران جهت تحویل اشیا و اسناد پیدا شده در روز عاشورا به صاحبانشان خبر داده بود.

لازم به ذکر است پایگاه های سرویس پست یافته پیش از این در مسیر زائران اربعین حسینی و عید غدیر توسط شرکت پست کشور تجربه شده و امسال نیز این خدمت در روز عاشورا نخستین بار است که در مازندران بصورت نمونه در دو شهر ساری و قائمشهر انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار