کتاب فناوری دیجیتال و آینده خدمات مالی از مجموعه کتاب‌های فناوری‌های مالی از پنجره عصر امین كارآفرین منتشر شد.
کد خبر: ۱۱۱۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳ 27 July 2023

در ادامه ایفای نقش شرکت عصر امین کارآفرین در توسعه زیست‌بوم علمی فین‌تک، این شركت در سال ۱۴۰۲ اقدام به ترجمه و انتشار مجموعه‌ای هفت جلدی تحت عنوان «فناوری‌های مالی از پنجره عصر امین كارآفرین» كرده است.

این مجموعه گزیده‌ای از برترین تالیفات بانک جهانی در سال‌های اخیر و نگاهی جامع و آماری درخصوص فناوری‌های مالی و چالش‌های پیرامون این صنعت در سطح جهان است. این مجموعه با مقدمه‌ای از اساتید و فعالان مطرح در صنعت مالی و فناوری كشور و با حمایت شركت عصرامین كارآفرین توسط انتشارات «به‌پویش» چاپ و منتشر شده است.

كتاب فناوری مالی و آینده خدمات مالی

كتاب فناوری مالی و آینده خدمات مالی

پیش‌بینی می‌شود که در آینده‌ای نزدیک سازمان‌ها، سیستم‌های مالی و حسابداری خود را بر روی این شبکه‌ها قرار دهند و از روش‌های سنتی حسابداری فاصله بگیرند. حسابرسان نیز فارغ از روش‌های انجام حسابرسی، لاجرم ناچار خواهند بود تا خود را با تغییرات همسو ساخته و روش های حسابرسی و خدمات اعتباردهی خود را متناسب با این تحولات تعدیل نمایند.

در كتاب فناوری مالی و آینده خدمات مالی سعی شده تا با دیدگاهی آینده پژوهانه به معرفی و شناخت فرصت ها و تهدیدهای پیش روی صنعت مالی پرداخته شود.

این کتاب توسط بانک جهانی تدوین شده و توسط امیرحسین وطن‌دوست،علی طاهرپور و مسعود صنعتگر قوچانی به فارسی ترجمه شده و با مقدمه‌ای از دكتر هاشم آقازاده رییس دانشكده تجارت و مالیه دانشگاه تهران توسط انتشارات به پویش منتشر شده است.

  • پدید آورنده : بانک جهانی
  • عنوان انگلیسی كتاب: Fintech and the Future of Finance
  • مترجمین: امیرحسین وطن‌دوست،علی طاهرپور و مسعود صنعتگر قوچانی
  • با مقدمه‌ای از: دكتر هاشم آقازاده رییس دانشكده تجارت و مالیه دانشگاه تهران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار