با برگزاری انتخابات هیئت رئیسه بسیج رسانه استان، داوود نوشادی با کسب 11 رای به عنوان رئیس شورای بسیج رسانه استان بوشهر انتخاب شد.
کد خبر: ۱۱۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 14 October 2015
تابناک بوشهر: معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، پیش از ظهر امروز در این آیین اظهار داشت: بسیج از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در مسیر رشد و موفقیت نظام اسلامی فعالیت کرده و روز به روز شاهد موفقیت‌های بیشتر بسیجیان هستیم.

سهراب انبارکی افزود: بسیج رسانه استان بوشهر از ابتدای فعالیت تاکنون، نقش بسیار مهمی در روشنگری و بصیرت‌بخشی به جامعه داشته و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

وی یادآور شد: ولایتمداری و تقوامداری و رعایت اخلاق اسلامی از محورهای یک رسانه در تراز انقلاب اسلامی است و رسانه‌های مکتوب و مجازی ما باید در جامعه بر ترویج فرهنگ‌های اصیل اسلامی و انقلابی بپردازند و مطالبه‌گر خواسته‌های مردم از مسئولان باشند.

معاون سپاه استان بوشهر با اشاره به شخصیت سردار شهید حسین همدانی گفت: این شهید والامقام قهرمان عرصه جنگ نرم و سخت بوده و در نهایت به مزد خود که همان شهادت است نائل آمد.

انبارکی صحنه نبرد شرایط کنونی در رسانه را همانند دفاع مقدس توصیف کرد و بیان داشت: در حال حاضر جنگ، جنگ رسانه‌ای است  و هر رسانه‌ای که بتواند به صورت مطلوب‌تری مطالب خود را منتقل کند موفق‌تر خواهد بود.

امام جمعه کاکی نیز اظهار داشت: آینده‌پژوهی یکی از هنرها در مدیریت و رهبری نظام اسلامی است.

حجت‌الاسلام محمد محمدی افزود: تشکیل حلقه صالحین امری مهم است و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

در این انتخابات پس از رأی گیری صورت گرفته از بین اعضای شورای بسیج رسانه استان بوشهر، داوود نوشادی با کسب 11 رأی به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

همچنین در این انتخابات محمد پای‌بست با 16 رأی به عنوان نایب رئیس، و محمد امین حیدری با 18 و سعید رضایی با 15 رأی به عنوان بازرسان این شورا انتخاب شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار