مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان گفت: ۶ پروژه آموزشی با ۳۹ کلاس درس در شهرستان کارون در دست ساخت است.
کد خبر: ۱۱۱۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷ 23 July 2023

محمد سعیدی پور صبح امروز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کارون با اشاره به اهمیت تصمیمات شورای آموزش و پرورش بیان کرد: شهرستان کارون در چند منطقه با مشکلات تراکم دانش آموزی و کمبود فضای آموزشی مواجه است که برای حل آن برنامه داریم.

وی با اشاره به اولین بازدید خود از وضعیت فضاهای آموزشی شهرستان کارون، اظهار کرد: در این شهرستان ۴ - ۵ پروژه تعمیراتی و تعدادی پروژه‌های رها شده و نیمه‌کاره بود که آنها را فعال و وارد چرخه کردیم.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان بیان کرد: در یک نمای کلی در شهرستان کارون ۶ پروژه با ۳۹ کلاس درس در حال اجراست که سه پروژه مهرماه سال‌جاری افتتاح می‌شود.

سعیدی پور اضافه کرد: مدارس ۶ کلاسه روستای بهر و شیرین شهر تا مهرماه امسال افتتاح می‌شود، همچنین هنرستان غزاویه نیز آماده بهره برداری خواهد شد.

وی توضیح داد: سرانه فضای آموزشی این شهرستان کمتر از سه مترمربع است و برای حل این کمبودها چند طرح را در دست اجرا داریم و از ظرفیت بنیاد برکت و خیران یاری خواهیم گرفت.

سعیدی پور در بحث تجهیزات مدارس گفت تجهیزات هیچوقت فراموش نشده است، کل اعتبار تجهیزات ما امسال ۳۰ میلیارد تومان در ردیف‌های استانی و ۴۰ میلیارد تومان در ردیف اعتبارات ملی بود که به هیچ وجه جواب گوی نیازهای استان خوزستان و اهداف مرتبط با مهارت آموزی نخواهد بود.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار