مدیرکل کمیته امداد مازندران در دیدار با امام جمعه بندپی شرقی اعلام کرد؛
مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: برای حل مسائل و رسیدن به اهداف باید از دو مسیر مدیریت جهادی و مردم محوری عبور کنیم که با همین نگاه، ۲۳ مدیر زیر چهل سال در استان منصوب شدند.
کد خبر: ۱۱۱۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵ 18 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی به همراه عمادی ترکامی معاون حمایت و سلامت خانواده و رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران، با حجت الاسلام عابدی امام جمعه بندپی شرقی دیدار کردند.

 

در راستای مدیریت جهادی و مردم‌محوری، ۲۳ مدیر زیر چهل سال در کمیته امداد مازندران منصوب شدند  

در این دیدار معافی اظهار داشت: سه ماموریت بزرگ امداد، «مسکن، اشتغال و ازدواج» است، و ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار اشتغال امسال می‌باشد که حدود ۵۳ میلیارد آن اعتبار اشتغال منطقه‌ی بندپی است.

وی با اشاره به اینکه سیاهچاله اشتغال کشور فقر مهارت است بیان داشت: باید با ارتباط با آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای و... علاوه بر دم دست‌ها در مناطق دور دست و محروم مهارت‌ها افزایش پیدا کند.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران گفت: کمک‌های مومنانه حرکتی معنوی است و نقش امام جمعه به عنوان شخص معنوی شهر در مدیریت و فرماندهی شبکه خیر و احسان بسیار حائز اهمیت است.

معافی با اشاره به اینکه برای حل مسائل و رسیدن به اهداف باید از دو مسیر مدیریت جهادی و مردم محوری عبور کنیم گفت: با همین نگاه ۲۳ مدیر زیر چهل سال در استان منصوب شدند.

وی با اشاره به اینکه زکات تنها محور احسان و نیکوکاری قانونی است گفت: سال گذشته ۱۱۰ میلیارد تومان زکات در استان جمع‌آوری شده است و باید در تمام روستاهای استان شورای زکات روستا متشکل از ۷ نفر از فعالین روستا با محوریت امام جمعه شکل بگیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران با تاکید به شکل‌گیری شورای هماهنگی مراکز نیکوکاری و خیریه‌ها گفت: جلسات ماهیانه جهت شناسایی ظرفیت‌ها و تجمیع ارادها برای یک حرکت هماهنگ باید برگزار گردد.

خاطرنشان می شود: معافی و معاونین وی در منطقه بندپی شرقی، با خانواده آقای باباجان‌تبار خیر نیکوکار و خانواده‌های مددجویان تحت حمایت دیدار و از طرح اشتغال در این منطقه نیز بازدید داشتند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار