مدیرکل کمیته امداد مازندران در دیدار با سرهنگ مهدوی فرمانده سپاه تنکابن؛
مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: در غرب استان در منطقه دو هزار و سه هزار متناسب با ظرفیت منطقه در بخش‌هایی مانند گردشگری، می‌توان با ترویج این صنعت بیش از بیست فرصت شغلی ایجاد کرد.
کد خبر: ۱۱۱۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵ 16 July 2023

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی به همراه سیدموسی عمادی ترکامی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان، رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران و سیدی رئیس کمیته امداد تنکابن با سرهنگ مهدوی فرمانده سپاه تنکابن دیدار کردند.

 

در منطقه دو هزار و سه هزار می‌توان بیش از بیست فرصت شغلی ایجاد کرد  

در این دیدار معافی با اشاره به بیانات رهبری درباره حاکمیت حلقات میانی جامعه اظهار داشت: با هیچ مدلی، جز مدیریت جهادی نمی‌توان کشور را آباد نمود.

وی افزود: پیشگام مدیریت جهادی در کشور، فرماندهان سپاه و نیروهای جهادی هستند و ما هم در کنار آنان در حال خدمت‌رسانی به محرومین جامعه که جز لشکر امام زمان (عج) هستند می‌باشیم.

مدیرکل کمیته امداد استان مازندران با اشاره به اینکه آمادگی روانی در منطقه جهت اشتغال را باید ایجاد کرد بیان داشت: در غرب استان در منطقه دو هزار و سه هزار متناسب با ظرفیت منطقه در بخش‌هایی مانند گردشگری، می‌توان با ترویج این صنعت بیش از بیست فرصت شغلی ایجاد کرد.

معافی در ادامه تشریح کرد: در سال گذشته با ۳۵ میلیارد تومان تسهیلات از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ و صندوق امداد ولایت، ۳۷۰ اشتغال در منطقه ایجاد شد و با توجه به شعار امسال در جهت جهش، با اجرای فرمول تحول و با همراهی و همکاری این رقم به دوبرابر می رسد.

وی گفت: هیچ مشکلی در اعتبارات نداریم و با همه توان در کنار سپاه و بسیج سازندگی جهت احداث مسکن برای فاقدین مسکن، ترمیم و بازسازی مسکن محرمین تلاش می کنیم تا با یک کار مشترک، هماهنگ و عملیاتی به نتیجه برسیم.

سرهنگ مهدوی فرمانده سپاه تنکابن ضمن تشکر از کمیته امداد، بیان داشت: باید نگاه ویژه‌ای به مناطق غرب مازندران داشته باشیم و در کنار هم و هدفمند برای ارائه خدمت به محرومین تلاش کنیم.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار