با حضور مشاورمعاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش:
مشاور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از آغاز به کار میز ارتباطات مردمی درآموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد همزمان با سفر استانی ریاست محترم جمهور به این استان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۱۵۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲ 15 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، جلسه هماهنگی تشکیل میز ارتباطات مردمی سفر رئیس جمهور در آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد با حضور مشاورمعاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش ، مدیر کل آموزش و پرورش استان و شورای معاونین به منظور خدمت رسانی شایسته به مراجعین تشکیل شد.
مشاورمعاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در این جلسه گفت : پاسخ به مطالبات مردمی از اهداف تشکیل میز خدمت در زمان سفر رئیس جمهور به استانهاست که ما بخش مربوط به آموزش و پرورش را با جدیت پیگیری می‌کنیم.
احمدرضا مهاجری‌نژاد افزود : معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به عنوان نماینده تام‌الاختیار این وزارتخانه طی روزهای 25 تا 27 تیر ماه 1402 در دور دوم سفر هیات دولت، پاسخگوی مطالبات معلمان استان کهگیلویه و بویر احمد خواهد بود.
وی بیان کرد: وجود میز خدمت، فرصت مغتنمی است که با دغدغه فرهنگیان در سطوح مختلف در رابطه با فرآیندهای اداری، مسائل و هدف‌گذاری که در حوزه تخصصی خودشان دارند، بیشترآشنا شویم و بی‌واسطه در جریان امور قرار گیریم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت برگزاری میز های ارتباطات مردمی در دولت سیزدهم گفت: در آموزش و پرورش نیز همزمان با سفر رئیس جمهور به استان چهار فصل کهگیلویه و بویر احمد ، میز ارتباطات مردمی به مدت سه روز از روز یکشنبه مورخه ۲5 تیر ماه ۱۴۰۲ تا روز سه شنبه برگزار خواهد شد.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزت خواه افزود : میز ارتباطات مردمی در محل سالن شهید مطهری اداره کل آموزش و پرورش استان به مدت سه روز پیش بینی شده ، که از ساعت هشت صبح تا 18 آماده پذیرش مراجعه کنندگان می باشد.
وی بیان کرد: فرهنگیان استان کهگیلویه وبویراحمد می توانند همزمان با حضور رئیس جمهور در استان با مراجعه به اداره‌کل آموزش و پرورش استان مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.
گفتنی است: تا ساعاتی دیگر «قاسم احمدی‌لاشکی» معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از طریق فرودگاه یاسوج وارد استان خواهد شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار