مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان از آغاز عملیات نوسازی و تعویض چراغ های روشنایی میدان تاریخی نقش جهان تا پایان تابستان امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷ 10 July 2023

محمدباقر کلاهدوزان با اشاره به نقصان روشنایی میدان نقش جهان اظهارکرد: روشنایی پایه‌های چمنی روی سطح کف میدان و فضای سبز دچار فرسودگی، ناایمن بودن،کم نوری و کمبود قطعات و مشکلات در نگهداری شده بود که در این راستا تصمیم به تعویض چراغ های روشنایی گرفته شد.

وی با بیان اینکه این طرح هفت میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان هزینه در بردارد، افزود: ۵۰۰ پایه قدیمی تعویض و حدود ۷۵۰ پایه جدید در محل میدان نقش جهان نصب می‌شود.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تامین نور در میدان نقش جهان نیازمند طراحی متناسب با بافت تاریخی آن است،ادامه داد: در میدان نقش جهان سه طیف نورپردازی شامل سر درها و مناره‌ها با طیف آفتابی،رواق‌ها دارای نور طبیعی و پایه‌های کف و میدان طیف یا نورپردازی سفید و مهتابی اجرا می‌شود.

کلاهدوزان درباره جزییات پروژه گفت: هم اینک پیمانکار اجرای پروژه انتخاب و کار تعویض با نقطه‌زنی جانمایی پایه‌ها در حال انجام و مدت زمان اجرای پروژه تا پایان تابستان در نظر گرفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار