کد خبر: ۱۱۱۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۴ 09 July 2023

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نیروهای انتظامی که در تبعیت از رهبر عزیزمان با اغتشاشات مقابله کردند، از غدیریان، طرفداران اسلام و ولایت هستند‌،احساس امنیت به مردم هنر بزرگی است

بر اساس گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسمی که در فرماندهی انتظامی شهرستان ساری به‌مناسبت دهه ولایت و عید غدیر برگزار شد، با اشاره به موفقیت های نیروی انتظامی در دفاع از امنیت به‌ویژه در فتنه‌های اخیر، اظهار کرد: برگزاری این جلسه باعنوان تجلیل از غدیر و تکریم بابت زحمات نیروهای انتظامی تشکیل شده جای تقدیر دارد. 

نیروهای انتظامی از غدیریان و حامیان ولایت هستند  

وی افزود: بنده به کم و کسری‌ها هم از نظر نفرات و هم ابزار آگاهم، در این زمینه‌ها به‌علاوه مسئله معیشت تذکرات را به مسئولان ارائه داده‌ام، باید باوجود این مسائل مسئولیت خود را به درستی انجام داده و کم نگذاریم.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه فتنه‌ها تمام نشده، یادآور شد: دشمن الان در حال ایجاد ناهنجاری‌ها در حوزه حجاب و عفاف، اراذل و اوباش، سرقت‌ها ناامنی‌ها و غیره است که باید هوشیار و بیدار باشیم، مردم به‌خاطر بیداری شما آسوده می‌خوابند و امنیت خودشان را مرهون بیداری شما می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در مازندران دادن احساس امنیت به مردم را هنر بزرگی دانست و گفت: امنیت بدون داشتن احساس، آزردگی خاطر به‌وجود می‌آورد.

این مسئول با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص)، خاطرنشان کرد: فرمودند که ولایت یعنی علاقه و محبت به حضرت علی (ع)، پیروی از علی (ع) یک واجب خدایی، دوست‌داران علی (ع) دوست‌داران خدا و دشمنان ایشان دشمنان خدا هستند و کسانی که با علی (ع) می‌جنگند با خدا می‌جنگند، نقطه مقابل علی (ع) شیطانیان هستند.

وی خاطرنشان کرد: هر که با غدیر همراهی کند در مقابل شیطان قرار خواهد گرفت، شماهایی که در تبعیت از رهبر عزیزمان با اغتشاشات مقابله کردید، شما از غدیریان، طرفداران اسلام و ولایت هستید‌.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه شیطان قصد رها کردن ندارد و همیشه سعی می‌کند به ما نزدیک شود، تاکید کرد: باید همیشه مراقب باشیم با معنویت و نماز به‌ویژه نماز اول وقت بینی شیطان را به خاک بمالیم، به شما اطمینان می‌دهم اگر نماز را اول وقت بخوانید بعثت و غدیر را داشته باشید هیچوقت شیطان به شما نزدیک نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: هیچ یک از دستگیرشدگان در اغتشاشات اهل نماز و معنویت نبودند که اگر بودند دست به چنین اقداماتی همچون آتش زدن روسری و قرآن سوزاندن و .. نمی‌زدند، به فکر ارتباط در کانال و گروه‌های مجازی هستند نه ارتباط با خدا در قالب نماز. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار