معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد؛
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: کمیته توجیح ، تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از همه ظرفیت های لازم برای بازگشایی باشکوه مدارس درسطح استان استفاده کند.
کد خبر: ۱۱۱۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۵ 01 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی آرند در کمیته توجیه ، تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه مهر در اداره کل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمدگفت: توجه به مدارس دولتی رویکرد اصلی در اجرای برنامه های ستاد بازگشایی مدارس است.
وی به برنامه‌های در حال اجرای پروژه مهر اشاره کرد و گفت: شروع این پروژه با ثبت نام دانش آموزان در مدارس آغاز شده است و هم اکنون در حال انجام است.
جمالی افزود: توزیع کتب درسی بین نمایندگان کتاب شهرستانها ومناطق نیز با برنامه ریزی منسجم در دست اقدام است و پیش بینی می کنیم از 10 شهریورماه کتابهای درسی در اختیار مدیران مدارس جهت تحویل به دانش آموزان قرار گیرد تا در ابتدای مهرماه همه دانش آموزان کتاب داشته باشند.
دبیر پروژه مهر اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در خصوص انتخاب و انتصاب مدیران مدارس نیز اظهار داشت: انتخاب و انتصاب مدیران باید با حساسیت و دقت کامل صورت گیرد تا مدیرانی جوان، باانگیزه، مومن و انقلابی به ویژه برای مدارس دولتی انتخاب شوند.
جمالی با اشاره به ضرورت هدایت تحصیلی گفت: هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم به صورت هدفمند پیگیری می شود تا شاهد تحقق یک انتخاب مطلوب متناسب با علایق و استعداد دانش آموزان باشیم.
دبیر پروژه مهر آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به کسب بالاترین امتیاز در ارزیابی سال گذشته توسط اداره روابط عمومی و تشكر از زحمات اعضاي كميته توجيه و تبليغ گفت: همه اعضا مانند گذشته حداكثر تلاش را داشته باشند تا در مقدمات بازگشایی مدارس، از تمامي ظرفیت‌ها به نحو شایسته استفاده شود.
جمالی، اظهار امیدواری کرد: سایر کمیته ها با تلاش و جدیت مقدمات بازگشایی مدارس در مهرماه را با استفاده از همه ظرفیت‌ها به نحو مطلوب و شایسته انجام دهند.
رئیس اداره روابط عمومی و مسئول کمیته توجیه و تبلیغ پروژه مهر استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این جلسه گفت: هدف کارگروه توجیه و تبلیغ پروژه مهر فراهم كردن شرایط مناسب برای بازگشایی با شكوه مدارس در سال تحصیلی آتی و ورود پرشور و نشاط دانش آموزان به مدارس است که اطلاع رسانی دقیق و شفاف در همه زمینه های آموزشی، پرورشی و عمرانی در راستای سند تحول بنیادین در سطح استان و شهرستانها ومناطق انجام می گیرد.
سید ولی موسوی افزود: کمیته توجیه و تبلیغ به عنوان زبان گویا در اطلاع رسانی فعالیت های صورت گرفته در دیگر کمیته های پروژه مهر نقش مهمی را ایفا می نماید که نیازمند توجه ونگاه ویژه است.
وی بیان کرد: بازگشایی باشکوه مدارس در مهرماه فرایندی گسترده و عظیم است كه باید با همكاری و برنامه ریزی دقیق همه اعضای کمیته های پروژه مهر همراه باشد.
موسوی با بیان اینکه این کمیته از همه ظرفیت های لازم برای اطلاع رسانی و پوشش اخبار برای اجرای هر چه بهتر و باشکوه تر پروژه مهر در استان استفاده می کند اظهار داشت: نشست های تعاملی با رسانه ملی ، مطبوعات و جراید محلی و همچنین برگزاری نشست های هم اندیشی با محوریت پروژه مهر از جمله برنامه های این کمیته برای تحقق بخشیدن اهداف پروژه مهر در استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار