مراسم رونمایی از مجموعه کتب «فناوری‌های مالی از پنجره بانک جهانی» با حمایت شرکت عصر امین کارآفرین با حضور دکتر سید صابر امامی مدیرعامل شرکت عصر امین کارآفرین، دکتر هاشم آقازاده ریاست دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران، مهندس حسین اسلامی رییس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، مهندس سید ابوطالب نجفی مدیر عامل اسبق شرکت خدمات انفورماتیک، مهندس امیر حسین شبیری مدیر عامل مرکز نوآوری بانک ملی ایران و جمعی از مدیران و فعالان اکوسیستم فین‌تک کشور در بیست و ششمین نمایشگاه «الکامپ» در محل غرفه بانک کارآفرین برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۲۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷ 01 July 2023

به گزارش تابناک تهران به نقل از روابط عمومی عصر امین کارآفرین، این مراسم با هدف توسعه زیست بوم فناوری مالی و به روز رسانی آخرین دستاوردهای دنیا در صنعت فناوری های مالی برگزار شد.

در این مراسم دکتر امامی ضمن بیان تلاش های صورت گرفته در شرکت عصر امین کارآفرین در جهت توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری کشور، به کاستی های منابع علمی به روز در حوزه فینتک کشور اشاره کرد و تاکید نمود: کاستی های محتوایی موجود در اکوسیستم فینتک بیش از سایر حوزه های فناوری در کشور احساس می شود. در مورد موضوعات کتب گردآوری شده نیز افزود: تمرکز اصلی این مجموعه هفت جلدی در حوزه های ریسک های مالی، فناوری های نوین، چالش های رگولاتوری، رمز ارزها و تحول دیجیتال در فناوری های مالی است.

در ادامه این مراسم دکتر آقازاده خاطر نشان کرد که دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران از ابتدای تاسیس تاکنون به دنبال بهره گیری از منابع علمی و به روز و کاربردی در حوزه صنعت فینتک بوده است و ابراز امیدواری کرد این مجموعه هفت جلدی در روند توسعه زیست بوم فناوری مالی کشور سهم بسزایی داشته باشد.

در این مراسم حسین اسلامی ضمن قدردانی از زحمات شرکت عصر امین کارآفرین در توسعه زیست بوم فناوری های مالی در کشور تاکید نمود: شرکتهای فعال در صنعت فینتک باید نسبت به فعالیتهای پژوهشی و و آخرین دستاوردهای دنیا توجه بیشتری نشان دهند.

در پایان مراسم سید ابوطالب نجفی و امیرحسین شبیری از حمایت های مجموعه عصر امین کارآفرین در جهت توسعه زیست بوم فینتک کشور تشکر و قدردانی کردند.

لازم به ذکر است مجموعه ۷ جلدی «فناوری های مالی از پنجره بانک جهانی»، شامل کتابهای”فناوری دیجیتال و آینده خدمات مالی” با ترجمه فاطمه پازوكی، محمدجواد قربانی و مقدمه دکتر احمدبهاروندی، “پول دیجیتال برای اقتصادهای نوظهور و‌ در حال توسعه” با ترجمه مهدی آخوندی و مقدمه دکتر شهاب جوانمردی، “رمزارزها و ارزهای پایدار از نگاه اقتصاد کلان” با ترجمه مرجان اسفندیاری و مقدمه دکتر ولی ا… فاطمی، “فناوری مالی و آینده خدمات مالی ” با ترجمه امیرحسین وطن دوست، علی طاهرپور، مسعود صنعتگر و مقدمه دکتر هاشم آقازاده، “فناوری مالی و تحول دیجیتال در خدمات مالی ‌” با ترجمه طاهره رفیعی ، محمود محمودی نژاد و مقدمه دکتر مازیار نوربخش، “مروری بر ریسک های مشتریان و ریسکهای نظارتی نوظهور” با ترجمه امیرمحمد بلندی،علی گیلانی ، امیرحسین شهسواری و مقدمه دکتر محمد محمدی و “نوآوری در پرداختها، فرصت ها و چالش ها برای اقتصادهای درحال توسعه و بازارهای نوظهور ” با ترجمه سارا راه چمنی و مقدمه ای از دکتر سیدمهدی پاکذات است. ویراستاری فنی کتب توسط شاهین کریم زاده انجام شده و انتشارات به پویش چاپ و نشر کتب را بر عهده داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار