رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر:
سه واحد متخلف عبارتند از رستوران، نانوایی و یک باب آرایشگاه که در شهر آبدان فعال بوده و به‌دلیل عدم رعایت اصول و موازین بهداشتی و توجه به توصیه‌های و اخطارهای بازرسان بهداشت محیط ، مطابق ماده 13 قانون مواد خوردنی، آشامیدنی و بهداشتی متخلف شناخته و پلمب شد.
کد خبر: ۱۱۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷ 13 October 2015
تابناک بوشهر: عادل مقدس با اشاره به طرح تشدید کنترل و نظارت بر مراکز تهیه وتوزیع مواد غذایی گفت: در راستای طرح تشدید کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، بازرسان بهداشت محیط این شبکه به صورت روزانه در دو نوبت ساعات اداری و ساعات غیر اداری از واحدهای صنفی گروه هدف بازدید می‌کنند .

وی در خصوص میزان بازدیدهای انجام شده از واحدهای صنفی در شهرستان دیر اظهار داشت: طی شش ماهه ابتدای سال جاری، 3 هزار و 222 بار از واحدهای صنفی شهرستان دیر توسط بازرسین بهداشت محیط بازدید شده است .

وی اضافه کرد: این بازدیدها علاوه بر اینکه در ساعات اداری انجام شده است به مدت یک هزار و 116 ساعت نیز در زمان غیر اداری صورت گرفته است .

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با بیان اینکه تعداد 36 واحد صنفی متخلف از ابتدای سال جاری تاکنون به مراجع قضایی معرفی شده‌اند تاکید کرد: با صنوفی که موازین و مقررات بهداشتی را رعایت نکنند و سلامت جامعه را به خطر اندازند برخورد جدی خواهد شد و در همین راستا سه واحد متخلف نیز پس از طی مراحل قانونی و تشکیل پرونده قضایی پلمب شد .

مقدس اضافه کرد: این سه واحد متخلف عبارتند از رستوران، نانوایی و یک باب آرایشگاه که در شهر آبدان فعال بوده و به‌دلیل عدم رعایت اصول و موازین بهداشتی و توجه به توصیه‌های و اخطارهای بازرسان بهداشت محیط ، مطابق ماده 13  قانون مواد خوردنی، آشامیدنی و بهداشتی متخلف شناخته و پلمب شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار