فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی :
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران به خائنان و تجزیه طلبان اجازه توطئه نمی دهند و هیچ کس در هیچ منطقه ای برای توطئه حاشیه امنی ندارد.
کد خبر: ۱۱۱۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۹ 26 June 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و فرمانده قرارگاه استانی شهید بروجردی با اشاره به این که هر سرزمینی که جایگاه تفرقه شود میدان تاخت و تاز دشمنان می شود گفت: دشمنان با دروغ پردازی و جریان سازی های دروغین سعی در ایجاد نا امنی و ناآرامی در منطقه دارند.

 

سردار سرلشکر سلامی با بیان این که بدون مجاهدت راه دیگری برای تامین امنیت وجود ندارد خاطرنشان کرد: ۴۴ سال است که فرزندان ایران اسلامی در این سرزمین از این ارتفاعات سخت پاسداری می کنندو تمام سختی ها را به جان و دل خریده اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هیچ چیزی نمی تواند سختکوشی رزمندگان اسلام را در پاسداری از حریم ایران اسلامی توصیف کند.

سردار سرلشکر سلامی تصریح کرد: پاسداران انقلاب اسلامی سدهای نفوذناپذیر و دلهای مطمئنی هستند که نه تنها در راه تامین امنیت بلکه در حوزه های مختلف خدمات رسانی و حوادث غیر مترقبه پیشتاز میدان هستند.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی نیز در این آیین گفت: خدمات سپاه در همه زمینه ها ماندگار بوده و آحاد مردم شاهد اقدامات، خدمات و جان فشانی های رزمندگان هستند.

در این آیین سردار سرتیپ محمد تقی اوصانلو تکریم و سردار سرتیپ علی اکبر پورجمشیدیان به عنوان فرمانده جدید قرارگاه حمزه سید الشهدا معرفی شد.

همچنین در این آیین سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری تکریم و سردار سرتیپ دوم محمدحسین رجبی به عنوان فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و سردار سرتیپ دوم علی اصغر ملکانی تکریم و سردار سرتیپ دوم اسمعلی خلیل زاده به عنوان فرمانده جدید قرارگاه استانی شهید بروجردی معرفی شدند.

برچسب ها: ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار