شریعتی مطرح کرد:
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، گفت: دولت در تنظیم برنامه هفتم توسعه تلاش کرده است تا بتواند ناترازی های گوناگون را به حداقل برساند که این موضوع باعث می شود ما بتوانیم جلوی تورم را بگیریم و به سمت نزولی کردن تورم قدم برداریم.
کد خبر: ۱۱۱۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵ 25 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، غلامرضا شریعتی اندراتی، درخصوص برنامه هفتم توسعه، گفت: آنچه که در برنامه هفتم توسعه بر آن تاکید شده است بحث حل کردن ناترازی های گوناگونی است که در حوزه های مختلف داریم، به عبارت دیگر در برنامه هفتم توسعه، بر دو فاکتور مهم هزینه ها و درآمد هایی که دولت می تواند در آینده داشته باشد و واقعی کردن آن هزینه ها و درآمد ها، توجه شده است، همچنین در تدوین برنامه هفتم توسعه، به واقعیات موجود اقتصادی کشور مانند: مسکن، حمل و نقل و... توجه شده است و در این برنامه، آن مباحث بهتر دیده شده اند.

 

برنامه هفتم توسعه موجب نزولی کردن تورم خواهد شد  

وی بیان کرد: برنامه هفتم توسعه نسبت به برنامه های توسعه گذشته، واقعی تر و عینی تر است، وقتی ما ناترازی را در امور مختلف مشاهده می کنیم می بینیم که علت به وجود آمدن تورم این است که در کشور، هزینه ها از درآمدهای دولت پیشی می گیرند، ما ناترازی هایی در کسری بودجه، امور مالیات، انرژی و... داریم و علت این ناترازی ها این است که هزینه های ما از درآمدها و منابع مان در کشور، پیشی می گیرند که ناترازی های پیش آمده در اینجا، آثارشان در کسری بودجه، تورم، عقب افتادگی پروژه های عمرانی و... خود را نشان خواهند داد، لذا دولت در تنظیم برنامه هفتم توسعه تلاش کرده است که بتواند این ناترازی ها را به حداقل برساند، این موضوع باعث می شود که ما بتوانیم جلوی تورم را بگیریم و به سمت نزولی کردن تورم قدم برداریم.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در انتها بیان کرد: نظر بنده در مورد برنامه هفتم توسعه مثبت است و به نظر بنده این برنامه، به خوبی تنظیم شده است، فردا (یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه)، دولت در صحن مجلس از برنامه هفتم توسعه دفاع خواهد کرد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در مورد این برنامه نظر خواهند داد./ نمایندگان ما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار