مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خبر داد:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در برنامه‌های فرهنگی و هنری با فرمانداری شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ 22 June 2023

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در برنامه‌های فرهنگی و هنری با فرمانداری شهرستان اسدآباد خبر داد.


به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، مسعود ویژه با بیان اینکه این تفاهم‌نامه در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری «مدظلّه العالی» در رابطه با فعالیت‌های فرهنگی و هنری منعقد شده است، اظهار کرد: تفاهم‌نامه همکاری مشترک در حوزه‌های فرهنگی و هنری و استفاده از ظرفیت‌های متقابل بین دو دستگاه در راستای گسترش اقدامات فرهنگی هنری و اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهرستان پیش‌بینی شده است.


وی استقرار ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با الهام از آرمان‌ها و اعتقادات با توجه به واقعیت‌ها و امکانات موجود و فراهم کردن زمینه عدالت در بهره‌مندی از امکانات فرهنگی و هنری شهرستان‌های تابعه استان را از اهداف این تفاهم‌نامه عنوان کرد و گفت: اعتلا، رشد و احیای نقش واقعی فرهنگ و هنر شهرستان بر پایه تمدن، فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی؛ تلاش برای حضور مناسب انجمن‌های فرهنگی و هنری در فعالیت‌ها، همکاری در زمینه آموزش و برگزاری مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی هنری و اجتماعی، تلاش برای تحقق نقشه مهندسی فرهنگی در شهرستان و همکاری در زمینه تولید آثار فرهنگی و هنری شهرستان از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه اعتبار این تفاهم‌نامه به مدت دو سال تعیین شده است، تصریح کرد: هر یک از طرفین متعهد شده‌اند برای تحقق اهداف مذکور برنامه‌ریزی عملیاتی داشته باشند.


ویژه خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه مشترک با معرفی رسمی نمایندگان طرفین برای پیگیری، نظارت و عملیاتی شدن مفاد تفاهم نامه، همکاری در برگزاری همایش‌ها و کارگاه های آموزشی مشترک، معرفی اساتید و صاحب‌نظران برای همفکری در حوزه مسائل فرهنگی در نشست‌ها و جلسات مشترک در صورت تقاضای هریک از طرفین و به کارگیری استعدادهای بالقوه دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اجرای برنامه‌های مقرر از جمله مواردی است که در تفاهم نامه به صورت تعهدات مشترک عنوان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار