پانزدهمین جشن «هلهله فرشته‌ها» همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) با حضور سخنرانان و مداحان شناخته شده در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۱۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ 18 June 2023

به گزارش تابناک قم، علی امیدواریان در گفتگویی گفت: پانزدهمین جشن «هلهله فرشته‌ها» همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) به همت هیئت یازهرا (س) در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره هلهله فرشته‌ها بیان داشت: در این مراسم، حجت السلام والمسلمین مهدی دانشمند و حجت السلام والمسلمین شهاب مرادی سخنرانی و امیر کرمانشاهی، حسن عطایی و علی اکبر حائری نیز به مدیحه‌سرایی می‌پردازند و صابر خراسانی از شاعران آئینی کشور نیز شعرخوانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: فرزاد جمشیدی از مجریان صداوسیما اجرای این برنامه را برعهده دارد و حامد شاکرنژاد از قاریان بین المللی کشور نیز قاری این مراسم است.

دبیر جشنواره هلهله فرشته‌ها افزود: این مراسم روز سه‌شنبه ۳۰ خردادماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای علی بن‌جعفر (ع) قم برگزار خواهد شد.

امیدواریان ابراز داشت: تهیه و توزیع جهیزیه به نوعروسان نیازمند در استان قم با همت و مشارکت خیرین از جمله برنامه‌های هر ساله هفته ازدواج از سوی جشنواره هلهله فرشته‌ها است که در این مراسم به صورت نمادین جهیزیه‌ها به زوج‌های جوان اهدا خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار