عامل تیراندازی به درب زندان اصفهان در دلیجان زمین گیر شد.
کد خبر: ۱۱۱۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ 16 June 2023

رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان گفت: شب گذشته فرد یا افراد ناشناس با یک دستگاه خودرو اقدام به تیر اندازی به سمت در اصلی زندان مرکزی اصفهان کرده و از محل متواری شدند.
سرهنگ مسعود طُریفی افزود: بر اساس بررسی پوکه‌های به جا مانده در محل، مشخص شد در این تیراندازی از سلاح وینچستر و کلاشینکف استفاده شده و با توجه به احتمال متواری شدن متهمان به شهر‌های دیگر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی گفت: ساعاتی بعد یک دستگاه خودرو پژو پارس که بدون پلاک جلو بود پس از ورود به حوزه استحفاظی شهرستان دلیجان بدون توجه به دستور ایست ماموران گشت کلانتری ضمن حمله به ماموران با سرعت متواری شد.
رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه راننده خودرو پس از متواری شدن از محل ایست و بازرسی و ورود به هسته مرکزی شهر به سمت شهروندان و ماموران تیر اندازی کرده بود گفت: ماموران حوزه استحفاظی شهرستان دلیجان برای حفظ جان شهروندان و با رعایت قانون بکارگیری سلاح به سمت خودرو مهاجم تیر اندازی کرده و او را در خیابان امام دلیجان متوقف کردند.
وی با اشاره به مجروح شدن راننده خودرو و انتقال سریع وی به بیمارستان افزود: مهاجم مسلح با وجود تلاش تیم پزشکی فوت کرد.
رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان به نقل از سرهنگ مجتبی جمالی فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان گفت: ۲ قبضه سلاح کلاشینکف و وینچستر و ۷۱ عدد فشنگ جنگی و مقادیر زیادی پوکه گلوله‌های استفاده شده از خودرو متهم کشف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار