استاندار همدان از آغاز عملیات احداث ۱۱ هزار واحد مسکونی در کوی پرواز همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۰۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱ 15 June 2023


استاندار همدان از آغاز عملیات احداث ۱۱ هزار واحد مسکونی در کوی پرواز همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در شورای مسکن استان همدان که همراه با آغاز عملیات احداث ۱۱ هزار واحد مسکونی در شهرک پرواز بود اظهار کرد: در طول سال‌ها پس از انقلاب اقدامی این چنین در همدان رخ نداد این در مقایسه نهضت ملی مسکن با ادوار گذشته کاملا مشخص است.

وی افزود: مسکن مهر از سرانه‌های عمومی بوده اما در این طرح بحث الحاق صورت گرفت، طرح جامع تهیه شد و ۲ هزار هکتار افزوده به محدوده شهری اتفاق افتاده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ۱۴۵ هکتار محوطه شهرک پرواز است تصریح کرد: قریب به ۳۰ هزار مسکن در نهضت ملی مسکن همدان نیاز داریم که این اقدام نخست بوده است.

وی با بیان اینکه پیشنهادهای زیادی درباره مجری این پروژه شد اما بنا بر تجربه بهترین و مناسب‌ترین مجموعه بنیاد مسکن است تا در کمترین زمان ممکن و با کیفیت ساخت و ساز صورت گیرد ادامه داد: بنیاد مسکن توان بسیار خوبی از نظر لجستیک و نیروی انسانی دارد و ریاست بنیاد مسکن تحرک و پویایی لازم را دارد به طوری که از روز اول طرح موضوع، اقدامات انجام و در کمترین زمان کار شروع شد.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه الحاق زمین در کمترین زمان ممکن بنا به توصیه وزیر انجام شد خاطرنشان کرد: وزارت کشور در کنار ما خواهد بود تا تامین زمین با قوت انجام شد.

وی با بیان اینکه در هفته دو جلسه تامین مسکن داریم و روح تعاون و همکاری قابل مشاهده است گفت: امروز روز به یادماندنی است چراکه پایه‌گذاری تمدن از شهرها آغاز می‌شود انشاءالله مهد علم و دانش و تقوا باشد./ فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار