مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از پیش‌بینی تحویل ۵۲۳ کلاس درس در استان تا مهرماه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۹۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ 12 June 2023

محمد سعیدی‌پور در جلسه شورای فنی اداره‌کل نوسازی‌، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان که امروز (۲۲ خردادماه) برگزار شد، با اشاره به تبیین سیاست‌های این سازمان در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: گام اول هدف‌گذاری ما، تحویل ۵۲۳ کلاس درس در قالب ۱۲۵ مدرسه تا آغاز سال تحصیلی است‌.

وی افزود: سند نقشه راه سازمان، برنامه کاری ما را مشخص کرده است. در گام نخست پیش بینی ما این است که با تلاش و همکاری همه عوامل مدرسه سازی در استان ۵۲۳ کلاس درس در قالب ۱۲۵ مدرسه تا آغاز سال تحصیلی آتی تحویل دانش آموزان شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به اینکه امیدآفرینی از تاکیدات رهبر معظم انقلاب است و باید به شکل‌های گوناگون در رفتار و عمل ما نمود داشته باشد، گفت: اعتمادسازی و جلب رضایت ذی‌نفعان برای رفع مشکلات و مطالبات مردم و پیمانکاران به طور جدی پیگیری می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان بیان کرد: تمام زیر مجموعه‌های اداره کل باید درجهت برنامه‌ها و اهداف سازمانی حرکت کنند تا چشم انداز مورد نظر در راستای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی و تحویل به موقع پروژه‌ها محقق شود.

سعیدی‌پور ادامه داد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خیری با پیشرفت بالای ۶۰ درصد، ساماندهی فضای مدارس سنگی و کانکسی، استاندارد سازی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و تخریب و بازسازی مدارس در معرض خطر، مهمترین اولویت‌ها و اهداف ما در سال جاری است.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه‌های مختلف عملکردی، گفت: با وجود مشکلات، توانستیم تخصیص ۹۰ درصدی در اعتبارات استانی و ۱۰۰ درصدی در اعتبارات تعمیرات و تجهیزات را داشته باشیم که بی‌سابقه بوده است.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار