این نشست از سلسله نشست های راه پیشرفت، عصر پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در خانه موزه شهیدان زین الدین استان قم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۰۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۴ 11 May 2023

به گزارش تابناک قم، کلیات لایحه "ارتقای امنیت زنان در برابر سوءرفتار" پس از ۱۲ سال به تصویب رسید. این لایحه که پاسخی به مطالبات رهبر انقلاب همچنین بانوان برای تصویب یک قانون جامع در حمایت از زنان است.

لایحه ارتقای امنیت زنان که تا به امروز موافقان و مخالفان زیادی داشته و در محافل اجتماعی و علمی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته همچنان ابهاماتی دارد که جمعیت پیشرفت و عدالت استان قم در نظر دارد ابعاد مختلف این لایحه را در نشستی بررسی و تحلیل نماید.

این نشست از سلسله نشست های راه پیشرفت، با حضور فاطمه قاسم پور ؛ رئیس فراکسیون زنان و امور خانواده مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در خانه موزه شهیدان زین الدین استان قم برگزار خواهد شد.
علاقمندان به شرکت در این نشست می‌توانند ساعت ۱۶.۳۰ روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه به صورت حضوری به خیابان شهداء کوی ۳۰ خانه موزه شهیدان زین الدین مراجعه نمایند.

در این نشست مهدی سجادی امین استادیار گروه فقه و حقوق پژوهشکده زن و خانواده و الهام نجفی پژوهشگر حوزه مطالعات زنان به سخنرانی خواهند پرداخت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار