رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر گفت: در سال ۱۴۰۱ تعداد۶۷۰ فقره وام اشتغال و خودکفایی به ارزش بیش از ۵۳میلیارد تومان به مددجویان و نیازمندان قائمشهری پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۱۰۲۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ 29 April 2023

به گزارش تابناک مازندران، جمال یعقوبی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۱ تعداد۶۷۰ فقره وام اشتغال و خودکفایی به ارزش بیش از ۵۳میلیارد تومان به مددجویان و نیازمندان قائمشهری پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۲ درصد رشد داشته است.

وی افزود: شناسایی استعدادهای شغلی و هدایت نسل جوان در مسیر صحیح باعث خودکفا شدن این نسل و کاهش جمعیت بیکار و وابستگی آنها به خانواده هایشان می گردد.


رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر بیان داشت: افراد فاقد شغل که در پنج دهک اول درآمدی هستند می توانند برای درخواست وام اشتغال در سامانه سها ثبت نام کرده و مددکاران و کارشناسان اشتغال با بررسی و مشاوره به متقاضیان اقدامات لازم را در این خصوص انجام خواهند داد.

یعقوبی گفت: از مجموع وام های پرداختی در سال ۱۴۰۱ تعداد ۸۹ فقره به مبلغ ۳میلیارد تومان از منابع امدادی و تعداد ۵۸۱ فقره به مبلغ ۵۰میلیارد تومان از منابع بانکی پرداخت گردیده است.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۲۸۶ فرصت شغلی کاریابی و ایجادی توسط کمیته امداد در شهرستان قائمشهر انجام شده است.

خاطرنشان می شود: در شهرستان قائمشهر تعداد ۵۴۰۰ خانوار تحت حمایت هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار