بریمانی رئیس کمیته امداد منطقه۲ ساری گفت: یکی از مهم ترین مسائلی که مورد توجه این اداره قرار دارد و می تواند تاثیر بسزایی در زندگی مددجویان داشته باشد، اشتغال و خودکفایی است و با توجه به این رویکرد در طول سال گذشته 658 نفر بابت دریافت تسهیلات اشتغال در سامانه امداد هوشمند ثبت نام کردند.
کد خبر: ۱۱۰۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲ 26 April 2023

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام مهدی بریمانی اظهار داشت: یکی از مهم ترین مسائلی که مورد توجه این اداره قرار دارد و می تواند تاثیر بسزایی در زندگی مددجویان داشته باشد، اشتغال و خودکفایی است و با توجه به این رویکرد در طول سال گذشته 658 نفر بابت دریافت تسهیلات اشتغال در سامانه امداد هوشمند ثبت نام کردند.

وی افزود: از اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ ،
795نفر با مبلغ 73میلیارد تومان به بانک معرفی شدند که تا کنون 658نفر با مبلغ 60میلیارد تومان دریافتی داشتند.

رئیس کمیته امداد منطقه ۲ ساری بیان کرد: به منظور ارتقاء سطح آگاهی علمی و مهارتهای فنی و حرفه‌ای مددجویان آموزش های مختلف در قالب آموزش مقدماتی، پایدارسازی مشاغل و همچنین مهارت آموزی به 500 نفر از متقاضیان اشتغال این اداره ارائه شد.

حجت الاسلام بریمانی گفت :طبق قانون تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱، 21 نفر با مبلغ 5میلیارد و 400 میلیون تومان جهت دریافت تسهیلات به صندوق کارآفرینی امید معرفی شدند که 13نفر با مبلغ3 میلیارد و 240میلیون تومان تسهیلات خود را دریافت کردند.

وی گفت: از طریق منابع امدادی نیز 23 نفر جهت دریافت وام ایجاد اشتغال به ارزش 931میلیون تومان معرفی شدند که تمامی این افراد وام های مورد نظر را دریافت کردند.

خاطرنشان می شود: ۷۱۶۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو ساری قرار دارند و از حمایت های این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار