کد خبر: ۱۱۰۱۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸ 31 January 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// سیروان کوهی در یادداشتی نوشت؛ چهل و چهار سال پیش همان روزهایی که خفقان و سیاهی در آسمان میهن بال گشوده بود، جوانانی از همین آب و خاک دست بر زانوان خود گذاشتند و برای دستیابی به حقوق و خواسته های بر حق خود ، اتقلاب کردند.
در آن روزهای سرد زمستان، در آن تاریکی مردی آمد و رهبری ملت را به عهده گرفت، مردم او را لبیک گفتند و گوش به فرمانش شدند. امام خمینی(ره) از میان مردم و برای خود مردم دست به قیام زد و همارهی و همصدایی مردم توانست بزرگترین انقلاب قرن اخیر را شکل دهد.
ما ملت ایران برای رسیدن به امروز و این جایگاه بهای سنگینی داده ایم، و چه چیز با ارزش تر از خون جوانان گلگون کفن که فقط برای استقلال و آزادی کشور وارد عرصه شدند.
ما ملت ایران هرگز دست از پاسداشت و نگه داری انقلابمان نخواهیم گذشت و تن به استعمار و استثمار نخواهیم داد. چرا که خود با چشم خود دیده ایم که چطور کشورهای همسایه نتوانستند در برار نفوذ اجانب و بیگانگان ایستادگی کنند و تحت سلطه و نفوذ همه جانبه غربی ها قرار گرفته اند و تا سالهای سال باید تاوان سنگین آن را بپردازند.
و همین پیبنش و آگاهی است که منجر شد اینبار پرشور تر و پر رنگ تر از سال های قبل در ارهپیمایی بزرگ 22 بهمن شرکت کنیم و باز هم مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران عزیز باشیم.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار