کد خبر: ۱۱۰۰۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴ 10 April 2023

تلویزیون در اقدامی قابل توجه ویژه برنامه شب های قدر خود را با حضور مترجم ناشنوایان در یکی از شبکه ها برگزار می کند.

مراسم احیا ویژه ناشنوایان از شامگاه یکشنبه ساعت ۲۱:۴۵ در رواق حضرت زهرا(س) حرم مطهر رضوی با مشارکت شبکه سلامت سیما، سازمان بهزیستی کشور و تولیت آستان قدس رضوی برای بهره‌مندی ناشنوایان از مراسم معنوی شب‌های قدر همراه با حضور مترجم ناشنوایان برگزار و به طور همزمان از شبکه سلامت پخش شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مراسم احیا شب نوزدهم ماه مبارک رمضان ویژه ناشنوایان، با قرائت کلام الله مجید و زمزمه فرازهای دعای جوشن کبیر توسط «سید علی‌اکبر عبدالقادری» آغاز شد و در ادامه پس از مداحی «احمد واعظی» مراسم قرآن به سر، توسط حجت‌الاسلام «عبدالکریم عابدینی» اجرا شد.

در شب احیای بیست‌ویکم «کاظم ضمیرخورسندی» ذاکر محفل خواهد بود و «محمود کریمی» نیز همراه با این زائران، دعای جوشن کبیر را قرائت خواهد کرد؛ همچنین حجت‌الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم، به ایراد سخنرانی و اجرای مراسم قرآن‌به سر می‌پردازد.

در شب بیست و سوم ماه مبارک نیز «سید علی‌اکبر عبدالقادری» و «کاظم ضمیرخورسندی» دعای پرفیض جوشن کبیر را زمزمه می‌کنند و پس از مداحی «امیر عارف» مراسم قرآن‌به‌سر با حضور حجت‌الاسلام «مسعود عالی» برگزار می‌شود.

این برنامه ها در شب های قدر با حضور رابط ناشنوایان از شبکه سلامت سیما روی آنتن می رود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار