مسئول امور فرهنگی کتائب سیدالشهداء در ایران گفت: اجرای پویش «ترمیم رنگ آمیزی قبور شهدا» که در گلزار شهدای قم اجرایی می شود،استقبال بالای جوانان ایرانی و عراقی را به دنبال داشته است.
کد خبر: ۱۰۹۹۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶ 08 April 2023

به گزارش تابناک قم، حسن العبادی در گفت وگو با خبرنگاران از اجرای پویش « ترمیم رنگ آمیزی قبور شهدا» با حمایت گروه مقاومت کتائب سیدالشهدا در قم خبر داد و اظهار کرد: این پویش از ابتدای ماه مبارک رمضان در گلزار شهدای قم با هدف پاسداشت مقام شهدای گرانقدر اسلام اجرایی می شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 3 هزار شهید در این محل آرمیده اند که فرماندهان بزرگ ایران و شهدای عراقی را نیز شامل می شود، گفت: جهاد و شهادت بخشی از فرهنگ مشترک دو کشور ایران و عراق است که بیش از پیش مایه اتحاد و برادری ما می شود.

مسئول امور فرهنگی کتائب سید الشهداء در ایران گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان گروه مقاومت کتائب با بهره گیری از داوطلبان ایرانی و عراقی به رنگ آمیز قبور شهدا می پردازد که تا کنون شمار بالایی از این قبور ترمیم شده اند.

وی با بیان اینکه در اجرای این پویش محدودیتی برای داوطلبان وجود ندارد، بیان کرد: در این شب ها شاهد حضور اقشار و گروه های سنی مختلف ایرانی و عراقی هستیم که تا به سحر به ترمیم رنگ قبور شهدا اهتمام دارند.

العبادی بیان کرد: علاقمندان می توانند در شب های ماه مبارک رمضان با حضور در گلزار شهدا از نمایندگان گروه مقاومت کتائب سید الشهداءکه در این محل حضور دارند نسبت به دریافت قلم و رنگ اقدام کرده و در این پویش حضور یابند.

وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده اسلام به دنبال تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت هستند و با برنامه های مختلف به دنبال دور کردن جوانان و نوجوانان از این فرهنگ وجایگزین کردن فرهنگ پوسیده غربی هستند.

مسئول امور فرهنگی کتائب سید الشهداء در ایران بیان کرد: اجرای چنین پویش های فرهنگی_معنوی می تواند سطح معنویت را در جامعه بالا برده و مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شود.

العبادی با اشاره به توصیف رهبرمعظم انقلاب که فرهنگ شهادت را فرهنگ تلاش کردن با سرمایه‌گذاری از خود برای اهداف بلندمدّت مشترک بین همه‌ مردم عنوان کرده اند،گفت:کتائب سیدالشهداء با سرلوحه قرار دادن منویات امام خامنه ای و با هدف اتحاد دو ملت ایران و عراق به اجرای برنامه های فرهنگی مختلف در ایران به ویژه در استان قم به عنوان آشیانه آل محمد(ص) اهتمام دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار