22 مهر ماه برگزار می شود
دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی گفت: بیست و هشتمین مجمع عمومی و چهاردهمین دوره انتخابات هیئت رئیسه انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی در 22 مهرماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ 11 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی امیر مهدی مرادی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: انجمن مدیران صنایع خراسان به عنوان قدیمی‌ترین تشکل صنعتی استان، همواره به عنوان یکی از تاثیرگذارترین تشکل‌ها در حوزه صنعت استان مطرح بوده است.

دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی افزود: انجمن مدیران صنایع حامی توسعه صنعت در خراسان رضوی بوده و به همین منظور به عنوان پشتوانه‌ای محکم برای صنعتگران همواره پای کار این بخش اقتصادی بوده است.

وی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی و مدیریتی تخصصی، ارائه پروژه‌های تحقیقاتی و کارشناسی به مراجع ذی‌صلاح، ایفای نقش موثر در هیئت‌های حل اختلاف در حوزه‌های کار و تامین اجتماعی و همچنین امور مالیاتی و حضور موثر در کارگروه محیط زیست برای تصمیم‌گیری در مورد واحده‌های آلاینده، سبب شده تا صاحبان صنعت، انجمن مدیران صنایع را به عنوان همراه روزهای سخت خود بشناسند.

مرادی عنوان کرد: حضور موثر اعضای هیئت رئیسه انجمن به نمایندگی از صاحبان صنعت در جلسات تصمیم‌ساز استان، فرصتی مغتنم جهت ارائه نظرات بخش خصوصی در این مراسم پدید می‌آورد و بر همین اساس انتخابات هیئت رئیسه انجمن مدیران صنایع، از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی گفت: بیست و هشتمین مجمع عمومی و چهاردهمین دوره انتخابات هیئت رئیسه انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی 22 مهرماه برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی بیش از 220 عضو فعال دارد که از این میان 15 متقاضی کاندیداتوری، هفت نفر را به عنوان اعضای هیئت رئیسه جدید به مدت دو سال انتخاب می‌کنند.

مرادی با تاکید بر اینکه قطعا پس از برگزاری انتخابات، منتخبین و کاندیداها در کنار یکدیگر و در جهت اعتلای صنعت استان و رفع مشکلات موجود تلاش می‌کنند، اظهار کرد: ایمان داریم انتخاب افراد اصلح همچون گذشته، زمینه‌ساز مشارکت هر چه بیشتر اعضای انجمن در انتخابات بوده و این مشارکت فصل جدیدی از همکاری و هم‌افزایی در بخش‌های اقتصادی را به دنبال دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار