تصادف50 خودرو درمحور مشهد-قوچان تایید نشد!
فرمانده پليس راه خراسان رضوی گفت: در محور مشهد-قوچان جاده کثیف شده و گاه با کمترين بارندگي لغزنده مي‌شود و دراين مواقع به خصوص در پيچ‌ها خودروها با کوچک‌ترين ترمز، منحرف يا واژگون مي‌شوند اما تصادف 50 خودرو صحت ندارد.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰ 11 October 2015
سرهنگ محمد «صفايي» با اشاره به ترافيک سنگين شنبه در محور قوچان- مشهد ( حدفاصل چناران و مشهد) ، در گفت و گو با تابناک خراسان رضوی، افزود : در جمعه شب و روز شنبه این هفته در سه مقطع چند تصادف داشتیم که معمولا خسارتی بود و شکر خدا تلفات جانی نداشتیم.
 وی درباره گلايه هاي رانندگان ازتاخير حضور پليس در منطقه گفت: تعداد ماموران پليس محدود است و قرار نيست به ازاي هر خودرو ، يک پليس در اين محور مستقر شود.
وي افزود: علاوه بر مسير جنوبي محور مشهد- قوچان در مسير شمالي هم وقوع تصادفات موجب مسدود شدن جاده شده بود.در اين شرايط که هردو مسير مسدود است پليس نمي تواند خود را به محل حادثه برساند.اگر از پاسگاه چناران نيز نيروي پليس به محل  حادثه بيايد باز هم همين شرايط وجود دارد.
سرهنگ صفايي افزود:در حدفاصل مشهد تا چناران دو  تيم پليس حضور دارند که اين تيم ها درگير تصادفات در چند قسمت مي شوند و به بقيه تصادفات نمي رسند. بنا براين مردم بايد قوانين را رعايت کنند .
وي درباره حادثه ساز بودن نيسان ها در حوادث مذکور هم گفت: نمي توانيم جلوي اين خودروها را بگيريم چون آن ها مايحتاج مردم را حمل مي کنند.



بنابراین خبر، روزنامه خراسان امروز گزارش داده بود که ترافيک4 ساعته در محور مذکور منجر به تصادف حدود 50 خودرو به دليل لغزنده بودن جاده شده بود که سرهنگ صفایی آن را نادرست دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار