اولین اجتماع عظیم خادمیاران رضوی کشور در آستانه نیمه شعبان با حضور چهار هزار نفر در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۴۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۵ 27 February 2023

به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام سیدمحمدباقر تکیه‌ای، مسئول کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی استان قم گفت: در اولین اجتماع عظیم خادمیاران رضوی کشور که از فردا آغاز و روز سه‌ شنبه نهم اسفندماه پایان می‌رسد،خادمیاران از ۲۵ استان کشور به منظور تجدید بیعت با امام عصر (عج) با عنوان رضای من، رضای تو حضور خواهند یافت.

مسئول کانون‌های خدمت آستان قدس رضوی استان قم تقویت شبکه خدمت رضوی در راستای محرومیت زدایی، تجدید بیعت با امام زمان (عج) و معرفی ظرفیت‌های کانون‌های خدمت رضوی به مردم را از اهداف این اجتماع ذکر کرد و گفت: در این اجتماع سه‌هزار نفر از سراسر کشور و یک‌هزار نفر از استان قم شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کارگروه‌های تخصصی کانون‌های خدمت رضوی استان‌ها از صبح فردا فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، گفت: برنامه اصلی این اجتماع از شامگاه دوشنبه هشتم اسفندماه در شبستان کربلای مسجد جمکران آغاز می‌شود.

قرائت پیام تولیت آستان قدس رضوی، مداحی ذاکر اهل بیت (ع) و جمع‌خوانی عهدنامه خادمیاران رضوی برای سربازی امام زمان (عج) و قرائت زیارت‌امین الله را از جمله برنامه‌های این اجتماع بزرگ در مسجد مقدس جمکران است.

شرکت‌کنندگان دراجتماع خادمیاران رضوی سراسر کشور روز سه‌شنبه نیز با حضور در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در برنامه خطبه خوانی شرکت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار