مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: بخشی از اعتبارات سال ۱۴۰۲ به فروش انواع مازاد دولتی تخصیص یافته که تاکنون ۳۷ ملک در قالب این طرح در خوزستان شناسایی شده است.
کد خبر: ۱۰۹۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ 20 February 2023

محمد سعیدی پور اظهار کرد: در دهه فجر امسال یک هزار و ۱۰۰ کلاس درس در کل کشور افتتاح شد که سهم خوزستان ۷۵ پروژه در قالب ۳۱۰ کلاس درس بود.

وی با بیان اینکه اعتبار این پروژه‌ها بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بود، افزود: خوزستان رکورددار ساخت مدرسه در دهه فجر امسال در کشور بود.

سعیدی‌پور گفت: ۹۱۶ کلاس درس دیگر نیز با اعتبار ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تا پایان امسال تحویل آموزش و پرورش خواهد شد. در مهرماه سال ۱۴۰۲ نیز دیگر پروژه‌های مدرسه‌سازی تحویل آموزش و پرورش می‌شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و کم برخوردار از جمله مواردی است که مورد توجه این سازمان است، گفت: امسال تاکنون مشارکت خیران مدرسه‌ساز در خوزستان ۶۷۵ میلیارد ریال بوده است و این سازمان تلاش دارد در قالب برنامه‌های مختلف در جذب وسیع خیران اقدامات لازم انجام دهد.

 وی با تاکید بر اینکه شرکت‌های بزرگ استان خوزستان می‌توانند در ساخت مدرسه همکاری کنند، بیان کرد: این اداره‌کل برای ساخت ۶۰ پروژه مدرسه‌سازی با اعتبار ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال با شرکت مناطق نفتخیز جنوب تفاهم‌نامه منعقد کرده است.

سعیدی‌پور با اشاره به شناسایی ۳۷ ملک آموزش و پرورش خوزستان برای طرح مولدسازی بیان کرد: بخشی از اعتبارات سال ۱۴۰۲ به فروش انواع مازاد دولتی تخصیص یافته است که تاکنون ۳۷ ملک در قالب این طرح در خوزستان شناسایی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار