مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر:
مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: 165میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی از طرف حامیان طرح اکرام به ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۰۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ 10 October 2015
تابناک بوشهر:  احمد لطفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه 3 هزار یتیم نیازمند از خدمات کمیته امداد و حامیان طرح اکرام بهره‎مند هستند، اظهار داشت: 8‌هزار و 296 نفر خیر و با سخاوت از‌ 3 هزار ایتام نیازمند بوشهری حمایت می‎کنند.

وی با بیان اینکه حمایت از ایتام از تاکیدات دین مبین اسلام است گفت: سرپرستی و حمایت ازایتام همواره مورد تاکید خداوند و ائمه معصومین(ع) بوده و توجه به آنان سبب دوستی خداوند و آسایش در دنیا و آخرت می‌شود.

لطفی طرح اکرام ایتام را از مهم‎ترین طرح‌های مشارکتی کمیته امداد دانست و تصریح کرد: این طرح که در رسیدگی به ایتام نیازمند اجرا می‌شود، برگرفته از سیره امام علی (ع) و ائمه اطهار(ع) است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از مشارکت 8هزار و 269 حامی در طرح اکرام ایتام استان بوشهر خبرداد و تصریح کرد: 8 هزار و 269 نفر حامی طرح اکرام هستند که 3 هزار و 48 فرزند یتیم و نیازمند را مورد حمایت قرار می‌دهند.

وی بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ یتیم‌نوازی و دستگیری از نیازمندان امسال شاهد افزایش کمک‌ها به این خانواده‌ها هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با بیان اینکه حامیان درطرح اکرام باید 30 هزارتومان ماهانه به ایتام پرداخت کنند افزود: در طرح اکرام ایتام فرد حامی می‌تواند حامی باشند که ماهیانه حداقل 30‌هزار تومان به حساب هر یک از ایتام تحت حمایت خود واریز کند که این مبلغ با توجه به شرایط حامیان قابل افزایش است.

لطفی با بیان اینکه 165 میلیارد ریال به ایتام پرداخت شده است، بیان کرد: 165 میلیارد ریال کمک نقدی و غیرنقدی از طرف حامیان طرح اکرام به ایتام تحت پوشش کمیته امداد استان بوشهر پرداخت شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح محسنین که در رسیدگی به کودکان نیازمند بیان کرد: این طرح برای  حمایت از کودکان نیازمندی است که به سبب کهولت پدر، بیماری و ازکارآفتادگی وی توان اداره زندگی را ندارد، اجرا می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار