مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به نیاز ۵۰ میلیارد تومانی برای تجهیز همه مدارس استان خوزستان به وسایل گرمایشی، از تجهیز ۷۷۵ کلاس درس به وسایل و تجهیزات گرمایشی از سال گذشته تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ 02 January 2023

محمد سعیدی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت تجهیزات سرمایشی مدارس استان به ویژه مدارس عشایری، اظهار کرد: با توجه به اینکه استان خوزستان گرم و نیمه مرطوب است اغلب نیاز مدارس به سیستم‌های سرمایشی است تا گرمایشی اما وسایل گرمایشی برای کلاس‌های مناطق عشایری شمال و  شرق استان خوزستان، حتما باید تامین و استانداردسازی شود.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۰، ۲۶ کلاس درس و در سال ۱۴۰۱، ۸۸ کلاس درس و مجموعا ۱۱۴ کلاس درس در استان خوزستان به سیستم حرارتی مرکزی مجهز شده‌اند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: همچنین در سال ۱۴۰۰، ۲۹۱ کلاس درس و در سال ۱۴۰۱، ۳۷۰ کلاس درس به بخاری تابشی مجهز شدند. مجموعا، از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان آذرماه ۱۴۰۱، ۷۷۵ کلاس درس در سطح استان خوزستان از نظر وسایل و تجهیزات گرمایشی تجهیز شده‌اند.

سعیدی‌پور عنوان کرد: برای اینکه مدارس استان از نظر تجهیزات گرمایشی بی نیاز شوند، برآورد می‌شود که به حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. به این منظور از خیرین، صنایع و شرکت‌هایی که می توانند کمک کنند درخواست داریم در این حوزه کمک کنند.

وی در پایان یادآور شد: استان خوزستان، با جمعیت دانش‌آموزی تقریبا یک میلیون و ۳۰۰ نفر و بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ فضای آموزشی، آمار بالایی دارد به این منظور نیاز است که همه کمک کنند تا در این بخش کارهای ماندگار انجام شود؛ مدارس عام المنفعه هستند و همه در سلامت روان و تحصیل دانش‌آموزان دخیل هستیم و نیاز است در این کار خیر مشارکت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار