در مازندران ۸ مرکز خرید برنج پرمحصول شامل ندا و شیرودی دایر شد و تاکنون ۳۰۰ تن محصول از کشاورزان خریداری کردیم که منجر به افزایش قیمت این ارقام برنج در استان شد
کد خبر: ۱۰۸۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸ 28 December 2022
به گزارش تابناک مازندران ، رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: در مازندران ۸ مرکز خرید برنج پرمحصول شامل ندا و شیرودی دایر شد و تاکنون ۳۰۰ تن محصول از کشاورزان خریداری کردیم که منجر به افزایش قیمت این ارقام برنج در استان شد.

 

بر اساس این گزارش ، حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه تنظیم بازار استان با بیان اینکه کالاهای اساسی شامل قیمت مرغ، شکر، روغن و آرد از قیمت مصوب پایین تر است، گفت: با اقدامات انجام شده در دولت سیزدهم شاهد ارزان سازی غذا برای مردم هستیم.

وی ادامه داد: هم به دنبال افزایش بهره وری محصولات کشاورزی و هم به دنبال منافع تولیدکننده و مصرف کننده هستیم.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: در مازندران ۸ مرکز خرید برنج پرمحصول شامل ندا و شیرودی دایر شد و تاکنون ۳۰۰ تن محصول از کشاورزان خریداری کردیم که منجر به افزایش قیمت این ارقام برنج در استان شد.

عنایتی با اشاره به اینکه سامانه سماتیم برای رصد و پایش آنلاین معاملات تامین و توزیع یکپارچه مرغ در استان راه اندازی شده است، ادامه داد: در این سامانه همه اطلاعات مربوط به کشتارگاه ها، مرغداران و فروشگاه های عرضه ثبت شده است.

 

وی اظهار کرد: تسهیلات 14 درصدی به مبلغ 150 میلیارد تومان برای سورتینگ داران استان در نظر گرفته شد تا برای خرید کیوی و مرکبات از باغداران و صادرات آن بکارگیری کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از واگذاری امور مربوط به تامین، خرید و ذخیره سازی تا توزیع میوه شب عید به بخش خصوصی خبر داد و گفت: امسال دولت دخالتی در تامین و توزیع میوه شب عید ندارد و فقط نقش حمایتی دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار