مراسم تقدیر از معلولان و برگزیدگان مسابقات ورزشی کارکنان استانداری و فرمانداری‌های استان تهران با حضور استاندار تهران برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ 20 December 2022

به گزارش تابناک تهران، مراسم تقدیر از معلولان و برگزیدگان مسابقات ورزشی استانداری و فرمانداری‌های استان تهران با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، شفیقی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، کیهان مشاور و سرپرست اداره کل حوزه استاندار، شادمهری مدیرکل اداری و مالی استانداری، کریمی رئیس رفاه استانداری تهران برگزار شد.

فخاری در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: تحرک جسمانی منجر به به تحرک روحی و روانی می‌شود و انسان‌ها را در فضای پرنشاط قرار می‌دهد و عملا زمینه افزایش بهره‌وری را فراهم می‌کند.

استاندار تهران با اشاره به حضور معلولان در دفاع مقدس عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز برخی افراد دارای نقص‌هایی بودند که به ظاهر نمی‌توانستند کاری کنند، اما به لحاظ فکر، اندیشه و توان پردازش در مقام بالایی بودند، در زندگی جاری ما نیز همین‌گونه می‌باشد و در دستگاه‌های دولتی و خصوصی شاهد حضور پررنق، اثربخش و متعهدانه معلولان هستیم.

فخاری سپس با اشاره به لزوم حضور در عرصه‌های ورزشی بر لزوم برگزاری اردوهای دسته جمعی جهت افزایش مودت و تمرکز بر اصول و مباحث سازمانی تاکید کرد.

گفتنی است مسابقات ورزشی کارکنان استانداری و فرمانداری‌های استان در سه رشته ورزشی شنا، تنیس روی میز، طناب‌کشی با حضور ۱۳۰ شرکت‌کننده برگزار شد و نفرات برتر در این جلسه مورد تقدیر قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار