فرماندار نهاوند تاکید کرد:
فرماندار نهاوند بر نظارت های مستمر و تشکیل اکیپ های بازرسی، برای بازار شب یلدا تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۸۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰ 19 December 2022

فرماندار نهاوند بر نظارت های مستمر و تشکیل اکیپ های بازرسی، برای بازار شب یلدا تاکید کرد.

 

به گزارش تابناک همدان، ضرغام احمدوند در جلسه تنظیم بازار گفت: مغازه دارانی که قصد سواستفاده با محصولات دپو شده خود برای فروش به مردم را دارند، برخورد قانونی شود، نصب بنرهای که مشکلاتی در گذشته بوجود آورده است حل شود.

وی اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن شب یلدا و افزایش تقاضای مردم برای خرید اقلام کالاهای پرمصرف؛ طرح های نظارتی ویژه شب یلدا از ۲۵ آذر ماه آغاز و تا ۳۰ آذرماه ادامه خواهد داشت.

فرماندار نهاوند گفت: اکیپ های مشترک ادامه پیدا کند، با وجود نظارتها و کارتخوانها آرامش در شهرستان برقرار است، هیچگونه مشکلی در شهرستان وجود ندارد.با این وجود  انتظارات مردم بیشتر از همیشه است.

وی افزود: نظارت بخشداران گسترده تر از قبل باشد روزانه گزارش دهی داشته باشند، با ادارات هماهنگ باشند، جهاد، صمت، و اصناف بازرسی های بیشتری در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار نهاوند با اشاره به رصد و پایش قیمت تمامی اقلام به صورت روزانه تاکید داشت: اولویت نظارت ها بر کالاهای پرمصرف نظیر آجیل، تنقلات، شیرینی و شکلات، میوه و هندوانه و بازرسی از میادین میوه و تره بار و واحدهای خرده‌فروشی در مراکز اصلی شهرستان و نصب قیمت کالا در دستور کار اصناف قرار گیرد.

احمدوند تاکید کرد: در بحث شیرینی فروشی ها به مناسبت شب یلدا کیفیت بهتر از قبل باشد، مردم رضایت کافی داشته باشند، و بنا بر رسم و رسوم ها کام مردم شیرین باشد.

وی در ادامه افزود: اختلاف قیمت ها بین مغازه داران زیاد است و اگر نظارتها نباشد این اختلاف قیمت ها باعث نارضایتی مردم میشود، و با وجود بازرسی ها نباید چنین اتفاقی بیافتد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار