مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری این استان حرف‌های دردمندان‌های در مورد عدم همکاری برخی از دستگاه‌ها به خصوص بانک‌ها برای رفع مشکلات جامعه هدف این دستگاه زد .
کد خبر: ۱۰۸۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰ 18 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،  محمدکریم آریا که گویی دل پری از دست بانک‌های استان داشت چنین گفت که استانی کم برخوردار و محروم هستیم که جامعه هدف بزرگی داریم و در بحث اشتغال باید برای آن‌ها بیشتر کار کنیم .

وی در ادامه با بیان اینکه در سامانه اشتغال کار خود را به صورت صد در صدی انجام داده و ۵۵۰ نفر را در آن ثبت نام کرده است گفت : همچنین در بحث مشارکت‌ها جلب و جذب مشارکت‌های مردمی همواره استان‌های آخر بوده ایم که اکنون با رشد ۱۱ هزار درصدی در صدر کشور قرار داریم.

آریا یادآورشد : تسهیلات اشتغال زایی استان چهار و نیم برابر قبل شده، اما در جا‌هایی کار پیچیده و سخت است تسهیلات اشتغالزایی را با التماس و خواهش از تهران می‌گیریم، اما در اینجا همکاری نمی‌شود .

وی با بیان این که معلولین نیاز به ترحم ندارند بلکه نیاز به حرمت دارند گفت : چرا باید به بانک‌ها التماس کنیم ؟ وقتی از آن‌ها می‌خواهیم که پرداخت داشته باشند می‌گویند منابع و مصارف ما یکی نیست ! خوب اگر اعتباری وجود ندارد از همان اول بگویید !

مدیر کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه تسهیلات را با خواهش و التماس می‌گیریم و در اینجا هم معلولین و جامعه هدف ما تولیدات زیادی دارند به یک مشکل اساسی اشاره کرد و گفت، اما در سوی دیگر مشکل بازاریابی و فروش محصولات آن‌ها را داریم .

آریا یادآور شد: ملتمسانه از آقای استاندار و شورای اداری می‌خواهم اجازه دهند که یک بازارچه فروش محصولات معلولان را بتوانیم در فلکه هفتم تیر و در محل مرکز اورژانس اجتماعی خودمان راه اندازی کنیم . از آقای استاندار می‌خواهم در همین جلسه مصوب کند اوقاف این همکاری را با ما داشته باشد . همچنین شهرداری اجازه دهد که بتوانیم در همان مکان فضایی برای عرضه و فروش همیشگی محصولات دست ساخت معلولان و جامعه هدف بهزیستی را بسازیم تا یک بار برای همیشه این مشکل برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار