فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و دستگیری باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز در اروندکنار آبادان خبر داد و گفت: ۶ هزار و ۷۰۰ فشنگ کلت کمری از این باند کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۰۸۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴ 15 December 2022

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی روز پنجشنبه افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان در تداوم اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاقچیان و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، با تسلط اطلاعاتی در سطح استان از فعالیت اعضای یک باند قاچاق سلاح و مهمات در نقاط مرزی شهرستان‌ آبادان مطلع شدند.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس با رصد مستمر اطلاعاتی محل اختفای ۲ نفر از عناصر اصلی این باند در منطقه مرزی اروندکنار را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات منسجم و ضربتی با همکاری ماموران مرزبانی و سپاه هر ۲ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان ادامه داد : در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۶ هزار و ۷۶۹ فشنگ جنگی کلت کمری، یک قبضه سلاح کلت کمری کشف و یک‌دستگاه خودرو پراید وانت که در امر قاچاق سلاح و مهمات استفاده می،شد توقیف شد.

سردار صالحی بر عزم راسخ پلیس دربرخورد با قاچاقچیان سلاح های غیر مجاز که زمینه ساز ناامنی در جامعه و سلب آسایش مردم می شوند، تأکید کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه اقدامی در این رابطه بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اروندکنار در ۴۵ کیلومتری آبادان روبه‌روی شهر فاو عراق قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار