طبق روال هر هفته مدیر عامل شرکت گاز به اتفاق اعضای شورای فرهنگی با حضور در منزل شهید معز غلامی با خانواده این شهید دیدار کرد.
کد خبر: ۱۰۷۶۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰ 09 November 2022

دیدار مدیر عامل شرکت گاز استان همدان با خانواده شهید معز غلامی

طبق روال هر هفته مدیر عامل شرکت گاز به اتفاق اعضای شورای فرهنگی با حضور در منزل شهید معز غلامی با خانواده این شهید دیدار کرد.


به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی شرکت گاز، محمد صادق محبی نظر در دیدار چهره به چهره با خانواده شهدا و ایثارگران مجموعه شرکت گاز ، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و خدمت به خانواده شهدا توفیقی بزرگ بوده و رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران در اولویت قرار دارد.


وی در این دیدار با تأکید بر اینکه دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان تجدید روحیه است، اظهار داشت: خانواده شهدا از پایه‌های مستحکم انقلاب هستند و مردم و مسئولان و دولتمردان خود را موظف به تداوم حرکت در مسیر عالمانه بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای عزیز می دانند.


مدیر عامل شرکت گاز استان همدان در ادامه بیان کرد: شهدای ما از بزرگترین سرمایه خود، یعنی جانشان گذشتند و ما بر خود وظیفه می‌دانیم تا قدردان خانواده‌های معظم شهدا باشیم.


شایان ذکر است دیدار با خانواده معظم شهدا هر هفته توسط شورای فرهنگی با هماهنگی با بنیاد شهید استان با حضور مدیر عامل شرکت گاز ، اعضای شورای فرهنگی ، مدیر و معاونین بنیاد شهید استان صورت می پذیرد.


گفتنی است شهید محمد حسین معز غلامی متولد 1337 بود که در سال ۱۳۶۳ در منطقه سردشت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


همچنین شهید مدافع حرم حسین معز غلامی متولد سال 1373 که در منطقه حماء سوریه در سال 1396 به دست کفار داعشی به درجه رفیع شهادت نائل امده اند از خانواده این شهید بزرگوار هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار