در سازمان امور دانشجویان برگزار شد:
نشست مشترک مدیر همکارهای علمی و بین‌المللی دانشگاه مازندران با مسوولان سازمان امور دانشجویان برگزار شد
کد خبر: ۱۰۷۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸ 08 November 2022

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران، دکتر محمود عزیزی مدیر همکارهای علمی و بین‌المللی دانشگاه با حضور در سازمان امور دانشجویان با دکتر سلمان‌پور معاون بورس و امور دانشجویان خارجی و دکتر رازقی مدیرکل امور دانشجویان بین‌المللی این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار که در راستای توسعه فعالیت‌های مدیریت همکاری‌های علمی و بین‌المللی دانشگاه مازندران و به‌منظور تسهیل در امر پذیرش و جذب دانشجویان بین‌المللی و نیز تقویت و بهبود فرآیند ارایه خدمات به دانشجویان خارجی انجام شد، ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده توسط مجموعه مدیریت همکاری‌های علمی و بین‌المللی، وضعیت و شرایط جذب دانشجویان جدید و افزایش سهمیه دانشجویان بورسیه خارجی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

هم‌چنین مقرر شد تا طرح‌های مشترک بین دانشگاه مازندران و سازمان امور دانشجویان در جهت معرفی ظرفیت‌های دانشگاه مازندران و نیز دانشگاه‌های کشور و زمینه‌سازی برای جذب بیشتر دانشجویان به مرحله اجرا در آید.

یادآور می‌شود: دکتر حسن گودرزی معاون همکاری‌های علمی و بین‌المللی و جعفر رضازاده رییس اداره امور کنسولی دانشگاه‌های استان نیز در این نشست، دکتر عزیزی را همراهی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار