فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشور به سرعت در حال پیشرفت است به همین دلیل دشمن درصدد حذف دانشمندان ایرانی است ما امروز در حال فتح قله های مختلف و محور مقاومت هستیم و بیخ گوش آمریکا نفوذ داریم.
کد خبر: ۱۰۷۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۸ 04 November 2022

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار حمید خرمدل در جمع راهپیمایان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در مصلای بزرگ شهر یاسوج ضمن قدردانی از حضور مردم گفت: مردم با بصیرت استان در این چند روز حماسه آفریدند، در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی در یاسوج، گچساران باشت و بهبهان و سرانجام در بهمئی یک حماسه بی‌سابقه رقم زدند تا اعلام کنند هر زمانی که انقلاب نیاز داشته باشند در میدان هستند و از شهدا قدردانی می‌کنند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به یوم الله ۱۳ آبان گفت: هر روز ما روز مبارزه با استکبار جهانی است، از سال ۵۷ تاکنون روزی نبود که ما درگیر دسیسه‌های آمریکا نباشیم اما امروز به سه دلیل در تاریخ انقلاب اسلامی روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شد.
وی ادامه داد: ۱۳ آبان سال ۱۳۵۳ حضرت امام را به بهانه اینکه با قدرت در مقابل طرح کاپیتولاسیون که طرحی بود که هر آمریکایی چه زن و چه مرد هر جنایتی در ایران انجام دهد مصون است آنها اگر یک مرجع تقلید ما را می‌کشتند هم ما نمی‌توانستیم آنها را محاکمه کنیم که امام در برابر این ظلم قیام کردند.
 ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه دشمن دانش‌آموزان ما را در ۱۳ آبان به خاک و خون کشید گفت: رژیم پهلوی ۶۰ نفر از دانش‌آموزان ما را به شهادت رساند و امروز دیدید دهه هشتادی در میدان مقابله با استکبار چه شور و نشاطی آفریدند.
سردار خرمدل به دیگر رویداد ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی اشاره و عنوان کرد: بعد از انقلاب همه توطئه‌ها و خباثت‌های آمریکا در لانه جاسوسی انجام می گرفت و همه دیدند آنهایی که دم از مردم سالاری می‌زنند چگونه وقتی مردم ما علیه یک رژیم دیکتاتور قیام کردند چگونه در سفارت خود برای نابودی مردم توطئه‌چینی کردند.
وی با اشاره به بیانات چند روز گذشته مقام معظم رهبری در جمع دانش‌آموزان گفت: همان طور که رهبری فرمودند توطئه‌های آمریکا مربوط به دوران بعد از انقلاب نیست بلکه آنها از کودتای ۲۸ مرداد به این طرف آمریکا توطئه و شرارت را در دستور کار قرار دادند، آمریکا از آزادی و دموکراسی و حقوق بشر حرف می‌زند اما علیه ملتی که نمی‌خواهند تحت سلطه باشند توطئه‌ می‌کنند اینها دروغ های بزرگی که پمپاژ می‌کنند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آمریکا به هیچ وجه نمی پذیرد که حکومت و قدرتی در برابرش بایستد لذا برای ایران اسلامی که می‌خواهد روی پای خودش باشد دسیسه می‌کنند و ما امروز آمدیم انزجار خود را از آمریکا نشان دهیم.
ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب را موجب اعتماد به نفس و قوت قلب برای مسئولان دانست و عنوان کرد: آمریکا بعد از جنگ جهانی دوم ۳۰ میلیون نفر را مستقیم و غیر مستقیم کشت و با ۳۷ کشور مستقیم و غیر مستقیم جنگیده و از انواع سلاح‌ها برای کشتن مردم استفاده کرده است.
سردار حمید خرمدل بیان کرد: آمریکا در کشور ایران ۲۰۰ هزار نفر را با حمایت از رژیم صدام به شهادت رساند و از هیچ دسیسه و نقشه‌ای علیه ایران اسلامی دریغ نمی‌کند ما چگونه می‌توانیم به این آمریکا اعتماد کنیم؟
وی با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: تحریم یکی دیگر از ابزارهای آمریکا علیه ملت ایران است، دم از حقوق بشر می‌زنند اما چرا داروی مردم ما را تحریم می‌کنند مردم که سپاهی و ارتشی و نظامی نیستند.
این فرمانده ادامه داد: تخریب یکی دیگر از برنامه‌های دشمنان است شاهدیم این روزها چه تخریب‌هایی می‌کنند خوبی‌ها و خدمات ما را سرکوب و زشتی‌های خود را برجسته می‌کنند و می‌خواهند ذهن جوانان و نوجوانان را مخدوش و در مقابل نظام قرار دهند اما کور خواندند.
سردار خرمدل خطاب به دشمنان نظام و انقلاب گفت: این حضور باشکوه مردم را ببیند و از این همه حضور مردم بمیرید،اوج مردم سالاری در کشور ما است شما کجا چنین وضعیتی را می‌بیند.
خرمدل بیان کرد: دشمن جنگ ترکیبی شامل تحریم، تخریب و ترور را آغاز کرده است، می‌گویند ما به روسیه پهباد دادیم تا علیه اوکراین استفاده شود ما ارسال پهباد به روسیه را تکذیب کردیم اما دوباره به این موضوع اشاره می کنند دست بردار نیستند. وقتی این قدر علیه ما برنامه‌ریزی می‌کنند یعنی ما نزدیک فتح قله‌های علمی و سیاسی و نظامی هستیم.
وی خطاب به مردم گفت: مردم عزیز ممکن است این سوال در ذهن شما باشد که چرا آمریکا علیه ما توطئه می‌کنند، ما سال ۵۷ فقط حکومت را جابه جا نکردیم ما سال ۵۷ ابهت و سلطه آمریکا را در هم شکستیم و اعلام کردیم می‌شود مقابل آمریکا ایستاد و پوزه این کشور خبیث را به زمین زد.
وی با بیان اینکه متاسفانه گرفتاری معیشتی موجب شده مردم متوجه حجم تبلیغات دشمن نباشند افزود: کشور به سرعت در حال پیشرفت است به همین دلیل دشمن درصدد حذف دانشمندان ایرانی است ما امروز در حال فتح قله های مختلف و محور مقاومت هستیم و بیخ گوش آمریکا نفوذ داریم.
وی با خطاب قرار دادن مردم گفت: مردم بدانید این انقلاب در حال پیشرفت است به همین دلیل دشمن اتحاد قوم ها را هدف قرار داده است،همه مسئولان کشوری و استانی باید به این مردم بزرگ نهایت خدمت را داشته باشند مردمی که مشکلات زیادی دارند اما در برهه های حساس پای انقلاب هستند.
 ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مردم، امیدوار به آینده باشند دشمن جرات ندارد به ما حمله نظامی‌کند چرا که حمایت از ولایت رمز موفقیت ما است .
وی در پایان خاطرنشان کرد: خطاب به دشمنان می‌گویم مردم واقعی ما اینهایی هستند که در میدان مبارزه با استکبار هستند نه آنهایی که فریب خوردند و با کینه‌ای که به دل دارند و در حال اغتشاش هستند به عنوان یک سربازی به خدمتگزاری این مردم افتخار می‌کنم و از حضور یکپارچه و با بصیرت شما قدردانی می کنم.

برچسب ها: سردار خرمدل ، 13 آبان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار