معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه و منابع آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:
معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه و منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرهنگیان در جهاد تبیین رسالت خطیری را بر عهده دارند و باید با آموزش و تربیت صحیح دانش آموزان را نیز با وقایع انقلاب آشنا کنند.
کد خبر: ۱۰۷۴۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸ 02 November 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ایمان سبحان نژاد در جمع کارکنان اداری آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز بیان گفت: در پی حادثه تروریستی در حرم احمد ابن موسی ملت ایران به میدان آمدند ونشان دادند که دست از انقلاب و نظام بر نمی دارند و حرکت منفور دشمنان نظام را محکوم کردند.

وی افزود: ایران امروز دیگر با گذشته قابل قیاس نیست. کشوری مستقل ،مقتدر ودیگر وابسته به شرق و غرب نیست ، وقتی دشمن پیشرفت نظامی ایران را می‌بیند در واقع احساس امنیت نمی‌کند و وقتی قدرت ایران در منطقه را می‌بیند متوسل می‌شود به داعشی و تکفیری ها، ولی این تو طئه ها به لطف الهی یکی پس از دیگری خنثی می‌شود.

وی گفت: درخت انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا کاشته شده و روز بروز قوی‌تر و نمود بیستری در جهان خواهد داشت .

  وی در ادامه گفت: وقتی دشمنان می دانند که به واسطه قوی شدن ایران ، منافع آنها در منطقه بر باد رفته ، دست پا می‌زنند و نقشه های ترور می‌کشند و نمونه عینی آن بحث کشته سازی را در جامعه رواج می‌دهند

 وی اوج حقارت دشمنان را، حمله به ارزش‌ها ، مساجد ، کشف بی حجابی و ولنگاری و کشیدن چادر از سر زن ایرانی دانست و با این برنامه ها سعی می کنند مردم را از نظام وانقلاب مایوس کنند که هر گز موفق نخواهند شد.

 

وی با اشاره به تشکیل دولت موقت در اوایل انقلاب و اتفاقات و وقایع پس از انحلال این دولت گفت : در آن زمان دولت به دنبال انحلال سپاه پاسداران و کمیته انقلاب بودند و به نوعی حذف نیروهای ارزشی و انقلابی را در برنامه خود قرار داده بودند اما امام راحل ما در مقابل آنها ایستاد و مردم همراهی لازم را با اندیشه های امام و مسیر انقلاب نشان دادند و در واقع قطار انقلاب به حرکت خود ادامه داد و نظام وانقلاب ترورهای زیادی را مشاهده نمود بساری از بزرگان انقلاب را ترور کردند.

 تا انقلاب به زانو در بیاید.

وی گفت: علی رغم همه سختی ها و فشارهای گروههای تروریستی با حمایت شرق و غرب مسیر شکوفایی انقلاب روز بروز هموارتر میشود

 

وی به جمله ای از امام اشاره کرد وگفت: امام راحل فرمود بکشید ما را ملت ما بیدارتر میشود قطعا با ریخت این خونها ما قوی تر خواهیم شد 

سبحان نژاد افزود: مردم ما، ملت ما و مسئولین ما بیدارند و امروزه وظیفه فرهنگیان در جهاد تبیین سنگین است باید فرهنگیان نشان دهند که در صحنه هستند و نسلی را که به امانت دست آنها سپرده شده با وقایع انقلاب به خوبی آشنا کنند. چرا را که فرهنگیان رسالت پیغمبر گونه دارند.

 وی در پایان تصریح نمود : جایگاه معلم مقدس است و سرمایه عظیم اجتماعی جامعه دست معلمین هست مدیریت آینده انقلاب دست همین دانش آموزان که امروزه ما با آنها سرو کار داریم میباشد باید برنامه ریزی کنیم آموزش و تربیت این نسل به خوبی انجام گیرد که اهداف انقلاب را دنبال کندو در این فضای غبار آلود فرزندان این مرز بوم با تربیت انقلابی و صحیح را داشته باشند

 

 

مدیر آموزش و پرورش بویراحمد نیز در این جلسه گفت : در طول تاریخ اولین بار هست که دشمن وارد جنگ ترکیبی شده است بنابراین به هوش باشیم که دراین برهه از زمان وظیفه ما فرهنگیان سنگین تر و حساس تر میباشد چرا که عظیم ترین سرمایه اجتماعی جامعه یعنی دانش آموزان دست مامیباشد .

کورش دلشاد با بیان اینکه نیروی انسانی توانمند و با انگیزه موتور پیشرفت هر کشوری است بر آموزش وتربیت صحیح دانش آموزان تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار