کد خبر: ۱۰۷۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ 30 October 2022

متن پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَمَّا رَأَى الْمُؤْمِنُونَ الْأَحْزَابَ قَالُوا هَٰذَا مَا وَعَدَنَا اللَّهُ وَ رَسُولُهُ وَصَدَقَ اللَّهُ وَ رَسُولُهُ ۚ وَ مَا زَادَهُمْ إِلَّا إِیمَانًا وَتَسْلِیمًا (قرآن کریم-سوره احزاب)

بار دیگر دست پلید دشمنان ایران اسلامی، مردم بی گناه و بی دفاع را نشانه گرفت و پس از روزها آشوب خیابانی، مردان، زنان و کودکان زائر حرم شاهچراغ (ع) را به رگبار بست.

عملیات تروریستی روز چهارم آبان‌ماه در آستان مقدس احمد بن موسی (ع) شیراز که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از زوار و هموطنان عزیزمان گردید، موجب اندوه و تأثر شد.

این اقدام تروریستی ضمن اثبات جنایات گروه‌های تروریستی، بار دیگر حقانیت نظام اسلامی را به اثبات رساند و طراحان و عاملان این حادثه تلخ و جانسوز، عمق دشمنی خود با مردم ایران عزیز را به جهانیان نشان دادند.

این حوادث نه تنها مردم عزتمند و مقاوم ایران را از ادامه مسیر انقلاب اسلامی ناامید نمی‌کند بلکه موجب می‌شود با وحدت هر چه بیشتر در راستای اعتلای ایران اسلامی، آرمان‌های والای امام راحل و شهدای عزیز گام بردارند.

در ادامه این پیام آمده است: این ترور کور و بزدلانه از سوی جریان تکفیری و داعشی و حامیان و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر نشان از عجز و ناتوانی دشمنان برای در هم شکستن صف اتحاد ملت دارد و بار دیگر حقانیت مردم ایران و رذالت و پستی دشمنان را به دنیا نشان داد.

اینجانب ضمن محکوم نمودن این حادثه تروریستی و ناجوانمردانه، با قلبی آکنده از اندوه، شهادت زائرین حرم مطهر احمد بن‌ موسی علیه السلام را به محضر مقام معظم رهبری، نیروهای جان بر کف نظامی و انتظامی، ملت شریف ایران و به طور خاص خانواده های داغدار شهدا تسلیت عرض نموده و از محضر پروردگار برای مجروحان حادثه طلب شفای عاجل و کامل می نمایم.

امین ابراهیمی
مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار